Gå til innhold

Den store EDM-tråden! (Dub,electro/house,DnB,trap, BRING THE BASS!)


Thiasthias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
5 timer siden, Matsenator skrev:

Selv om Paul Van Dyk presterte å falle ned fra scenen og Armin sitt vinylsett ble kansellert så var ASOT festivalen det absolutt kuleste jeg noen gang har vært med på! ^_^

 

En liten smakebit av settet til Armin!

Fantastisk! Jeg vimset rundt mellom alle fire scenene og valgte heller å få med meg Lange og Protoculture siden jeg aldri har sett dem før. Fikk typ sett det siste kvarteret av Armin. Utrolig trist at vinylsettet ble kansellert, var det jeg gledet meg aller mest til (selv om det er helt forståelig at main stagen ble stengt). Håper Armin slår til med vinyl på ASOT800. Vært mange ganger på ASOT? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.2.2016 at 20.10, Swålruz skrev:

Fantastisk! Jeg vimset rundt mellom alle fire scenene og valgte heller å få med meg Lange og Protoculture siden jeg aldri har sett dem før. Fikk typ sett det siste kvarteret av Armin. Utrolig trist at vinylsettet ble kansellert, var det jeg gledet meg aller mest til (selv om det er helt forståelig at main stagen ble stengt). Håper Armin slår til med vinyl på ASOT800. Vært mange ganger på ASOT? :D

Første gangen på ASOT faktisk. At jeg ikke har dratt tidligere skjønner jeg ikke, for det var helt fantastisk! 

Jeg og en kompis kom vel oss vel inn på eventen sånn i 11 tia.  Så etter å ha ruslet litt rundt om kring for å bli kjent med området så dro vi først på rank1 og så til mainstage for å få med oss celebration moment.  Etter det så var vi kun på mainstage og jeg er egentlig glad for det. Settene til Armin, Gareth og det lille vi fikk av Paul var tight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. mars 2016 at 22.44, Matsenator skrev:

Første gangen på ASOT faktisk. At jeg ikke har dratt tidligere skjønner jeg ikke, for det var helt fantastisk! 

Jeg og en kompis kom vel oss vel inn på eventen sånn i 11 tia.  Så etter å ha ruslet litt rundt om kring for å bli kjent med området så dro vi først på rank1 og så til mainstage for å få med oss celebration moment.  Etter det så var vi kun på mainstage og jeg er egentlig glad for det. Settene til Armin, Gareth og det lille vi fikk av Paul var tight!

Yay, bra du hadde en kul opplevelse! :D 

Er mitt tredje år på rad, og kommer til å dra hvert år fremover.  :woot: Leste et sted at Armin sa på et intervju at ASOT ikke skal arrangeres neste år pga. ulykken til Paul, men håper han endrer mening.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Swålruz skrev:

Yay, bra du hadde en kul opplevelse! :D 

Er mitt tredje år på rad, og kommer til å dra hvert år fremover.  :woot: Leste et sted at Armin sa på et intervju at ASOT ikke skal arrangeres neste år pga. ulykken til Paul, men håper han endrer mening.. 

What?  Det kan han da ikke mene... Skjønner at han avlyste vinyl settet sitt, men å avlyse ASOT pga den ulykka blir jo helt feil :p

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Matsenator skrev:

What?  Det kan han da ikke mene... Skjønner at han avlyste vinyl settet sitt, men å avlyse ASOT pga den ulykka blir jo helt feil :p

Jovisst, han sa det på et intervju dagen etter ASOT. Men tipper han sa det fordi han var i sjokk. ^^ 

Chill sang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...