Gå til innhold

Bikini fitness debutant 2014? (avsporing)


BenedicteJ

Anbefalte innlegg

Men tamadeus, hvorfor kommentere det over alt?

Du er klar over at dette er noe folk VELGER selv?

Om hu har lyst til å stille i Bikini fitness, så hvorfor skal du gå rundt å dømme folk som elsker det de driver med.

Er ekstremt få som blir tvunget til å stille er det ikke?

Man må vel gi voksne folk såpass med kred når det kommer til inteligens at de klarer fint å finne ut av positive og negative sider ved den sporten de ønsker å delta i?

Jeg mener det er unødvendig av deg å kommentere på loggen til ei som spør om det er andre som har hennes interesser.

Om jeg er enig eller ikke har ikke noe å si, da denne tråden ikke har noe med å gjøre om vi liker eller ikke liker fitness som sport.

Jeg begynner å lure på om du forstår hva ordet logg betyr, eller hva en logg egentlig er, da denne posten er postet i foraet styrketrening, noe jeg i min villeste fantasi aldri i verden ville kategorisert bikini fitness som.

Påstanden din om at voksne mennesker kan ta egne rasjonelle valg er også bare svada. Om vi ikke kan lære av andre, hvordan tror du verden hadde vært i dag? Essensen i alt jeg har skrevet om denne tulle sporten er at den fremmer idealer og verdier som er helt forferdelige, det å måtte tvinge frem et smil mens kroppen din er i sultmodus samtidig som du er høy på alt av sentralstimulerende stoffer er bare trist, det er ingen ting å smile for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å lure på om du forstår hva ordet logg betyr, eller hva en logg egentlig er, da denne posten er postet i foraet styrketrening, noe jeg i min villeste fantasi aldri i verden ville kategorisert bikini fitness som.

Påstanden din om at voksne mennesker kan ta egne rasjonelle valg er også bare svada. Om vi ikke kan lære av andre, hvordan tror du verden hadde vært i dag? Essensen i alt jeg har skrevet om denne tulle sporten er at den fremmer idealer og verdier som er helt forferdelige, det å måtte tvinge frem et smil mens kroppen din er i sultmodus samtidig som du er høy på alt av sentralstimulerende stoffer er bare trist, det er ingen ting å smile for.

At du er av oppfattningen at alle som deltar i bikini fitness tvinger fram et smil, mens kroppen deres er i sultemodus, samtidig som de er høy på alt av sentralstimulerende stoffer er bare trist, og det er ingenting å smile for.

Blir det samme som å si at alle muslimer er terrorister, fordi noen er det, eller at alle mennesker dreper, fordi noen gjør det.

(setter det litt på spissen for å få frem poenget mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man drar alle over en kam, så får man regne med at de det gjelder tar det personlig.

Det virker som du tror alle deltagere i bikinifitness har betydelig lavere IQ enn gjennomsnittet, doper seg, null selvtillit og selvinnsikt, er spiseforstyrrede, gjør det fordi det er trendy. Ingen gjør det bare fordi de vil ha et morsomt mål med styrketreningen. Fordi det er gøy med konkurranse. Fordi det er gøy å pynte seg og utfordre seg selv. Det er ganske nedverdigende for jenter generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man drar alle over en kam, så får man regne med at de det gjelder tar det personlig.

Det virker som du tror alle deltagere i bikinifitness har betydelig lavere IQ enn gjennomsnittet, doper seg, null selvtillit og selvinnsikt, er spiseforstyrrede, gjør det fordi det er trendy. Ingen gjør det bare fordi de vil ha et morsomt mål med styrketreningen. Fordi det er gøy med konkurranse. Fordi det er gøy å pynte seg og utfordre seg selv. Det er ganske nedverdigende for jenter generelt.

Mener du at trendy ikke er en reell faktor? Isåfall, lol, hvor mange stilte i fitness for 10 år siden, og hvor mange stilte i fitness i 2011-2013? I og med at vi begge kjenner svaret i grove trekk, hva er årsaken til dette, om tilgjengelighet(trend) ikke er en faktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, kan ikke de som har lyst til å stille i forskjellige grener av fitness gjøre det? Hva er problemet liksom? At du ikke aksepterer at folk har forskjellige interesser og målsettinger???

Siden jeg er av samme oppfatning som kritikerne så kan jeg i alle fall svare for meg selv: problemet mitt er at det (1) tiltrekker psykisk labile jenter (2) skaper psykisk labile jenter (3) premierer psykisk labile jenter. Det handler ikke om ulike interesser og målsetninger i det hele tatt, men at flertallet av jentene som vil stille i bikinifitness absolutt ikke er de jentene som bør stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er av samme oppfatning som kritikerne så kan jeg i alle fall svare for meg selv: problemet mitt er at det (1) tiltrekker psykisk labile jenter (2) skaper psykisk labile jenter (3) premierer psykisk labile jenter. Det handler ikke om ulike interesser og målsetninger i det hele tatt, men at flertallet av jentene som vil stille i bikinifitness absolutt ikke er de jentene som bør stille.

Ja, men nå var det strengt talt ikke det tråden handlet om. Den handlet om ei jente som lurte på om det var noen som skulle stille i bikini i 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå var det strengt talt ikke det tråden handlet om. Den handlet om ei jente som lurte på om det var noen som skulle stille i bikini i 2014.

Så ble det opplyst om at man har en egen tag for akkurat det, og dermed anså jeg problemet for løst, og av det at det var mulig å diskutere litt rundt fenomenet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan svare på spørsmålet ditt; Jeg vurderer å stille, men 2014 er kanskje for tidlig for min del.

Ja, bikinifitnessjenter har lav fettprosent, i konkurranseperioden, men kom ikke og fortell meg at Christine Strøm Fjære ikke har muskelmasse!

Jeg synes det er teit å sammenlikne en verdensmester med bånngrumset i bikinifitness, men for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil, om det er hun som er forbildet, og det er en slik kropp man jobber mot?

Nei, absolutt ikke, men det er galt å bruke hun som eksempel på bikinifitness, da hun dessverre ikke er representativ for den gjennomsnittlige bikinifitnesser her til lands (flertallet i substantiv blir bikinifitte, men hadde jeg vært grammatisk korrekt i dette tilfellet hadde halvparten av dere satt torsken i halsen og slått meg verbalt). Bikinifitness bør være så mye mer enn det er i dag.

Kjære indiska, Iamabro og tamadeus: FUCK OFF.

Dere er en av de som gjør fitnessbloggen til et møkkasted for som ikke lever for noe annet enn å kritisere, tro de er bedre enn andre og komme med dumme utspill. Skulle ønske admins hadde vett til å banne dere alle sammen, og flere andre.

En jente kommer og spørr om det er andre som skal stille i samme klasse 2014. Dere slenger dritt og kommer med dumme utspill. Faen ta dere, det er alt jeg har å si.

Du kritiserer kritikk, fantastisk moral.

[ATTACH]120184[/ATTACH]

post-11926-14440957183711_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini fitness er en forholdsvis ny gren i Norge, og det er nok ikke alle jenter som stiller, som faktisk er klar for det. På en den andre siden syntes jeg det er bedre at jentene fokuserer på å bygge en atletisk "bikini-kropp" med torsk og brokkoli, enn at de omtrent ikke spiser noen ting, for å bli tynn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke, men det er galt å bruke hun som eksempel på bikinifitness, da hun dessverre ikke er representativ for den gjennomsnittlige bikinifitnesser (flertallet i substantiv blir bikinifitte, men hadde jeg vært grammatisk korrekt i dette tilfellet hadde halvparten av dere satt torsken i halsen og slått meg verbalt). Bikinifitness bør være så mye mer enn det er i dag.

Du kritiserer kritikk, fantastisk moral.

[ATTACH]120184[/ATTACH]

Må si meg enig med deg, til en viss grad. Ja, bikinifitness Burde være mer enn det er i dag. Men om flere jenter får forbilder, som f.eks. Christina Strøm Fjære (skrev ChristinE i sta, en glipp der. Skam på meg), kan vi kanskje utvikle idretten litt?

Ser hvertfall ikke hvordan idretten skal kunne utvikle seg, om de med "sunne holdninger" bare sitter og ser på, og sender en og annen kritisk kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med deg, til en viss grad. Ja, bikinifitness Burde være mer enn det er i dag. Men om flere jenter får forbilder, som f.eks. Christina Strøm Fjære (skrev ChristinE i sta, en glipp der. Skam på meg), kan vi kanskje utvikle idretten litt?

Ser hvertfall ikke hvordan idretten skal kunne utvikle seg, om de med "sunne holdninger" bare sitter og ser på, og sender en og annen kritisk kommentar.

Jeg har inntrykk av at seriøse bikinifitter (fuck it) ofte går over til athetic fitness. Det er klart det er en ny gren - men med bedømmingene som var i år så fremmer det tvetydige signaler om hva som er en god bikinifitte, og i tillegg burde mange av utøverne vært nektet deltakelse rett og slett for å heve standarden litt. Hovedårsaken til at jeg er negativ til bikinifitness er ikke selve fitnesskonseptet, det er at flertallet av nyrekrutterte jenter er jenter som er så usikre på selvbildet sitt at fitness ikke er en livsstil, en interesse eller en hobby, men en (u)bevisst måte å forsøke å bekrefte sin egen verdi på, og som potensielt kan dra de inn i et lite konstruktivt ortorektisk og rusvennlig miljø. Me no gusta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære indiska, Iamabro og tamadeus: FUCK OFF.

Dere er en av de som gjør fitnessbloggen til et møkkasted for som ikke lever for noe annet enn å kritisere, tro de er bedre enn andre og komme med dumme utspill. Skulle ønske admins hadde vett til å banne dere alle sammen, og flere andre.

En jente kommer og spørr om det er andre som skal stille i samme klasse 2014. Dere slenger dritt og kommer med dumme utspill. Faen ta dere, det er alt jeg har å si.

Ikke glem de festlige meme'ene... Den spydighet tonen har kommet for å bli på forumet, og moderatorene er ofte verst :-/

Jeg liker å tro at en jente som vil stille i bikini faktisk ikke verken er spiseforstyrret eller et nek av en bimbo uten muskler og selvinnsikt inntil det motsatte er bevist. Det gjelder sikkert noen, men ikke alle. Jeg synes flere bikinijenter er rimelig blåst, men det er ikke FORDI de stiller i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...