Gå til innhold

Bikini fitness debutant 2014? (avsporing)


BenedicteJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du burde bytte forum til Myrevolution :) Så slipper du spydighetene, samt at selveste verdensmesteren logger der (y)

Jeg har tenkt til å prøve meg til neste år i en NPC (amerikanske amatørforbundet til IFBB, alle kan være med!) -konkurranse i Las Vegas som holdes parallellt med en proffkonkurranse. Har lest alt for mye fitnessfjas på internet i flere år nå, og har blitt lei de GP og NM :p Vil gjøre noe annet, samt at jeg elsker Vegas og hadde dratt på ferie dit uansett neste sommer :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi jo alle individer, og ingen vet hvilken bakgrunn Benedicte har. Det er forskjell på en 17 år gammel rosablogger som har fått sponsa PT-timer og skal stille 7 måneder etter at hun har løftet sin første manual. Og ei som har trent i 10 år og vil ha en annerledes utfordring.

Hilsen frøken dobbeltmoral, som offer seg over klisjefyllte fitnessbloggere fulle av skrivefeil og "dyp" filosofi, men likevel leser de og skal stille sjæl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stiller folket i en klasse som man kun vinner med anorektiske tendenser og ca 0 muskelmasse? En konkurranse i sulting og doping høres og ser rimelig trist ut.

Om man skremmer dem bort, så har man ihvertfall reddet dem fra torsk og brokkoli. Og et 100% garantert dårlig selvbildet for resten av året der de ikke klarer å holde en fettprosent på ca 0. I mine øyne gjør man dem en tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig "dem"? Kan du svare på det?

Er jeg en av "dem", som har trent styrke i 4 år, er 27 år gammel, har en normalvekt de siste årene på 66-70kg, kommer til å gå tilbake til denne vekta etter konkurranse, utdannelse og jobber som lærer, frisk i kropp og sinn, aldri dopet meg, skal på langferie til USA og vil ha en gøy utfordring å jobbe mot? Jeg løfter minst dobbelt så mye som de aller fleste jentene på gymmet. Vil det si "null muskelmasse"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamadeus: vi har vel alle her skjønt hva du tenker og føler om å stille i body building og lignende, så kan du ikke bare la være å si det på en logg der det er ei som spør om noen skal stille neste år?

Hu spør jo forsåvidt også om det er noen jenter som skal stille, så hva i Helve.... gjør vi gutta inne på denne loggen da?

Takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig "dem"? Kan du svare på det?

Er jeg en av "dem", som har trent styrke i 4 år, er 27 år gammel, har en normalvekt de siste årene på 66-70kg, kommer til å gå tilbake til denne vekta etter konkurranse, utdannelse og jobber som lærer, frisk i kropp og sinn, aldri dopet meg, skal på langferie til USA og vil ha en gøy utfordring å jobbe mot? Jeg løfter minst dobbelt så mye som de aller fleste jentene på gymmet. Vil det si "null muskelmasse"?

DHT or GTFO :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamadeus: vi har vel alle her skjønt hva du tenker og føler om å stille i body building og lignende, så kan du ikke bare la være å si det på en logg der det er ei som spør om noen skal stille neste år?

Hu spør jo forsåvidt også om det er noen jenter som skal stille, så hva i Helve.... gjør vi gutta inne på denne loggen da?

Takk for meg

Jeg føler det er min samfunns borgerlige plikt å informere alle nykommer om hvordan denne bikini "fitness" epidemien ikke bringer med seg noe som helst positivt foruten et par heite halvnakne jenter. Hvorfor er dette et problem for deg? Er du uenig? Syntes du bikini-fitness fremmet et sunt kroppslig og psykisk ideal? Er det faktisk okey å sulte seg selv for å bli såkalt "deilig?" Det er for mye i denne sporten som skurrer for meg til at jeg kan la vær å advare nykommer om den. Litt som at jeg skrøt av en mor som kjøpte sukkerfri is til sin 5-6 årige datter, det handler om å fremme gode verdier kontra dårlige i en verden der fedme og anoreksi er meget fremtredende samfunnsproblemer.

HannePanne:

om det ble diskutert et annet sted her på bloggen: HVORFOR må alle jenter ta generelle slutninger personlig? Hvorfor føler du at dette treffer deg, om du ikke inngår i noen av de beskrivelsene jeg har gitt? Et annet spørsmål: Er du uenig i noe av det jeg har skrevet, eller ble du bare provosert over at du føler at det var personlig mot deg? (Mtp at jeg ikke med min største fatte evne kan forstå hvordan du kunne ta noe av det jeg skrev personlig)

Gratulerer med at du er lærer, jeg håper virkelig ikke du tar det personlig at visse elever hater skolen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tamadeus, hvorfor kommentere det over alt?

Du er klar over at dette er noe folk VELGER selv?

Om hu har lyst til å stille i Bikini fitness, så hvorfor skal du gå rundt å dømme folk som elsker det de driver med.

Er ekstremt få som blir tvunget til å stille er det ikke?

Man må vel gi voksne folk såpass med kred når det kommer til inteligens at de klarer fint å finne ut av positive og negative sider ved den sporten de ønsker å delta i?

Jeg mener det er unødvendig av deg å kommentere på loggen til ei som spør om det er andre som har hennes interesser.

Om jeg er enig eller ikke har ikke noe å si, da denne tråden ikke har noe med å gjøre om vi liker eller ikke liker fitness som sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...