Gå til innhold

Men's Physique - ikke klar for Norge?


andre2003

Anbefalte innlegg

tenker at 10 år er mer riktig enn 5, men du er inne på mye fornuftig.

Det er ikke noe hokuspokus å bygge muskler, og hvis man tilrettelegger for et anabolt miljø hele veien, så merker man fort at progresjonskurven daler veldig fort. Ser man feks på modellen til LyleMcD så ser man cirka hvordan progresjonen er, og at man ikke legger på seg noe særlig etter fire treningsår. Det er også min erfaring. Jeg tror jeg la på meg 80% av muskelmassen de første 2-3 treningsårene. Resten av muskelmassen varierer bare utifra om jeg går opp eller ned i fettprosent, men netto-massen er nok så å si stabil, uansett hva jeg gjør. :)

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe hokuspokus å bygge muskler, og hvis man tilrettelegger for et anabolt miljø hele veien, så merker man fort at progresjonskurven daler veldig fort. Ser man feks på modellen til LyleMcD så ser man cirka hvordan progresjonen er, og at man ikke legger på seg noe særlig etter fire treningsår. Det er også min erfaring. Jeg tror jeg la på meg 80% av muskelmassen de første 2-3 treningsårene. Resten av muskelmassen varierer bare utifra om jeg går opp eller ned i fettprosent, men netto-massen er nok så å si stabil, uansett hva jeg gjør. :)

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

Samme her. Eneste jeg legger på meg nå er fett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyle McDonald er en ufordragelig klovn...

Facebook-lyle er bare en karakter. Grei måte å reklamere for seg selv på. Overraskende nok, har han en seriøs side også, som han viste for et par dager siden. Og selv om han er en klovn på facebook, så har han mer peiling enn meg, deg og stort sett alle på kloden om trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-lyle er bare en karakter. Grei måte å reklamere for seg selv på. Overraskende nok, har han en seriøs side også, som han viste for et par dager siden. Og selv om han er en klovn på facebook, så har han mer peiling enn meg, deg og stort sett alle på kloden om trening.

Oh yes ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook-lyle er bare en karakter. Grei måte å reklamere for seg selv på. Overraskende nok, har han en seriøs side også, som han viste for et par dager siden. Og selv om han er en klovn på facebook, så har han mer peiling enn meg, deg og stort sett alle på kloden om trening.

I følge... deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten ting tilbake til hovedinnlegget hvor det var nevnt at mange av deltakerne burde fått trekk for å være for store for klassen.

Dagens vinner av Mens Physique (-178) på OGP var (synes jeg ihvertfall) en del mindre enn mange av motstanderne, men fortsatt med en knall fysikk.

729472a2510b2d5331bebb16d694cd65_d332089ee549f73320960dbaca144c65.jpg

Flere bilder av de andre deltagerne og lengre ned på sida: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3090

(også må det bare tas med i betraktningen at jeg har svært lite peil på hva som er ønsket/ideelt i denne konkurransen. Dette var mest en observasjon jeg gjorde meg når jeg så igjennom resultatene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...