Gå til innhold

Den store nerdetråden


malenesofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg slukt pensum som jeg sluker fantasy, så hadde jeg vært glup! Leste nettop ferdig Warbreaker av Brandon Sanderson. Var bra! Tror det var en link til en gratis ebokversjon her jeg leste. Nå skal jeg begynne med Joe Abercrombie-The first law serien. Etter anbefaling herfra http://bestfantasybooks.com/top25-fantasy-books.php :D

Da er det bare å glede seg, Abercrombie er dritbra! Ikke nødvendigvis den opprinnelige trilogien som er best, men de tre frittstående bøkene i samme univers er suverene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel alle nerder til en viss grad, men jeg oppretter denne tråden slik at de av oss som er litt mer på den sære siden kan connecte! Selv er jeg hovedsakelig bok-nerd, type elsker fantasy bøker. Er også veldigveldig glad i fantasy i filmform, og selvfølgelig også sci-fi! For tiden holder jeg på med Wheel of Time-serien, er på bok 9. Er på jakt etter noe nytt og spennende å begynne på når jeg er ferdig med denne! Spilling er ikke helt min store greie, men i sin tid spilte jeg en karakter opp til top level i World of Warcraft. Hva er din favorittbokserie, favorittfilm, tegneserie, spill, you name it, la oss alle joine together drømme oss vekk til andre tider, steder og universer! (Når jeg leste gjennom dette innså jeg nøyaktig hvor utrolig nerdete det høres ut, men who cares!) Let your geek flag fly!!

Om du liker Wheel of Time, da vil jeg først av alt anbefale The Legend of Drizzt, skrevet av R.A Salvatore... Den er syyyyyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRRM uttalte i et TV-intervju (et av de der Late Show's) at han regnet ikke med å være ferdig før iallefall 2015.

Finner ingenting om dette noe sted.

TV-serien vil riktignok ta igjen bøkene rundt 2015-2016, så det kan jo bli...spennende? :(¨

Jeg husker forresten godt når ADwD skulle være ferdigstilt rundt 2006, bare ett år etter AFfC, siden materialet var mer eller mindre klart. Jammen tok det ikke 5 år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW tok alt for mye av min tid ei litta stønn, men nå har jeg vel ikke logga inn i Azeroth på gud veit hvor lenge over året hvertfall :p

og må si att når vinteren kommer så frister det og ta en mnd bare for og tasse rundt med warrior pandan min og tanke ræva av alt som er :)

men jeg får heller ta meg ei time på gymmet hver gang jeg får suget til og logge inn :D

Minecraft deriomt det er farlige greier <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingenting om dette noe sted.

TV-serien vil riktignok ta igjen bøkene rundt 2015-2016, så det kan jo bli...spennende? :(¨

Jeg husker forresten godt når ADwD skulle være ferdigstilt rundt 2006, bare ett år etter AFfC, siden materialet var mer eller mindre klart. Jammen tok det ikke 5 år til.

http://yabookreviewer.wordpress.com/2013/06/06/the-winds-of-winter-potential-release-date-pov-characters-and-plot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, sent 2014/begynnelsen av 2015 :) Vi er nok enige, vi snakker bare rundt hverandre.

"According to an interview with The Guardian in 2011, Martin said that he predicted, “it’s going to take me three years to finish the next one at a good pace.” So say he was right in his estimation, and together what he told O Globo, we may be looking at a late 2014/2015 release of The Winds of Winter."

Så, ikke akkurat noen ny informasjon vi snakker om her, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...