Gå til innhold

Noen styrkeløftinteresserte i Telemark?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

post-16367-14440953209182_thumb.jpg

Ulefoss AK er ingen stor klubb, kun syv utøvere med lisens per dags dato, men vi tar gjerne imot interesserte etter Sydnorsk mesterskap er gjennomført 7. og 8. september. Klubblokalene er på Ulefoss, men da alle medlemmene med lisens bor og trener i Skien, holder vi til daglig hus på Pro Gym Grenland.

Vi er syv menn og for tiden ingen damer i klubben, men dette er noe vi ønsker å gjøre noe med. Aldersspennet varierer fra midten av tyveårene til midten av tredveårene, så vi er en relativt homogen gruppe. Vektklassene er fra -74 til -105.

Det stilles ingen krav til tidligere erfaring, og det er heller ingen krav til styrke for å bli medlem. Det eneste vi stiller som absolutt krav, er at interesserte tar avstand fra bruk av doping i organisert idrett. Det er for øvrig svært ønskelig om interessenter viser dugnadsvilje, og stiller opp for klubben og klubbmedlemmer når behover er til stede.

Ved interesse, send en PM!

(Jeg må beklage på forhånd hvis jeg ikke alltid svarer på kort varsel - har litt for mange baller i lufta for tiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøft :D Når jeg har fått min egen kropp tilbake skal jeg definitivt teste det ut selv om jeg er livredd for å være den største pingla blandt alle disse store sterke gutta... :blush:

Sånn følte jeg og det første gangen jeg hadde en trening på SSK. Men ingen bryr seg om hva du løfter, eller hvilket utgangspunkt du har. Styrkeløft handler jo en god del om å slå dine egne rekorder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn følte jeg og det første gangen jeg hadde en trening på en styrkeløftklubb. Men ingen bryr seg om hva du løfter, eller hvilket utgangspunkt du har. Styrkeløft handler jo en god del om å slå dine egne rekorder :D

Ofcourse :D Men må jo si at det er veldig skummelt å skulle prestere sånn foran masse folk.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofcourse :D Men må jo si at det er veldig skummelt å skulle prestere sånn foran masse folk.. :p

Ser den. Er jo helt andre benker der jeg trente en det som er på det studioet der jeg trener til vanlig. Så sleit litt med å justere benken osv for å få den tilpasset, men herregud konkurransebenker er bedre enn de du finner på hverdagslige treningssentre :eek: Er vel en vanesak, du tenker ikke så mye over det når du har vært innom klubbene noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...