Gå til innhold

Dere med store lår, hvor handler dere bukser?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bump. G-star arc 3D tapered som emilwoop anbefalte er en av de beste buksene jeg har hatt, men er tatt ut av produksjon. Noen flere anbefalinger til bukser som er tapered?

nei, faen forsvinner de?:( De beste buksene ever med perfekt passform for oss som er litt usymetriske ang midje, lær og ræv ! :) hehe

Ang størrelse kan jeg bruke 36W og 34L i arc 3D tapered LOOSE, noe jeg ikke kan i andre modeller for da må jeg opp noe og buksa passer bare over ræva og resten blir for stort! hehe.

Skal ikke være lett å finne bukser som sitter så fort man runder 100kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levis 520. Hvis problemet er både lår og rumpe som i mitt tilfelle. Ghettobooty. Ekke lett as. Ellers husker jeg ikke helt hvilken av modellene Olaf G. sverget til, men som jeg syns hadde en ganske rar passform. Husker godt tilbake til dagene jeg kunne kjøpe en 32" på nett. No more.

Skal for øvrig på shopping en eller annen gang i Stavanger med en d00d som har en del fitted bukser og som er nokså trent. Forstod ikke hvordan han kunne ha så forbanna mange ulike bukser da han utvilsomt hadde samme problem som meg(noe han også hadde før han gikk til en viss butikk som jeg ikke husker navnet på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen har nevnt Jack&Jones buksene er for meg et mysterium, store gutters bestevenn, evt. beste bukse :p Jack&Jones har to modeller som passer for dere. Den ene heter Stan Osaka. Den har god plass i lårene, og er litt smalere nede i leggene. Den andre heter Boxy Powell, og har enda litt mer plass i lårene, samt at den er vid nede også. Solgte masse av disse modellene til velbygde gutter når jeg jobbet i klesbutikk, eneste buksene de kunne bruke sa de (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 måneder senere...

Nå har ikke jeg sånn syyykt store lår, men Tiger of Sweden sine pistolero jeans synes jeg funker bra i forhold til det meste annet jeg har prøvd. De er også litt stretchy. De jeg har er litt store i livet, men sitter bra ellers og det ser hvertfall ikke ut som jeg går med slengbukse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...