Gå til innhold

Dere med store lår, hvor handler dere bukser?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Bukseben som går innover er sikkert fint for dem som er høyere enn meg. Med mine 170cm ser jeg ut som kjærlighetsbarnet mellom en dverg og en smurf om jeg bruker slik...

Jeg er ikke høyere enn 173selv og har både Skinny og regular + jeans. Men nå har ikke jeg trent beina (enda) men det viktigste er at man selv føler seg vel i det man bruker :) men for at det skal se bra ut så er lengden det viktigste for meg, ellers så ser man kortere ut enn man virkelig er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser du allerede har fått anbefalt luxire.com, men sjekk også ut tailorstore.no hvis prisene på luxire er litt for stive for deg.

Ingen grunn til ikke å få bukser lagt på mål nå til dags, spesielt hvis man ikke passer noen av modellene man får kjøpt OTR.

Anbefaler egentlig ikke tailorstore. Luxire er en helt annen kvalitet.

Og så har ikke tailorstore jeans.

Men, er helt enig. Ikke noen grunn til å ikke bestille etter mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilt! Har troa på en vinter med bukser som ikke sitter som pølseskinn.
lurt! :) god passform på de siden de ikke bare er "rett ned". Liten vinkel i knærne og plass til ræva uten at de blir for slappe hehe. Prisen er heller ikke så gal. Alt fra 700-1200+ ish. Kommer litt ann på vasken og "tykkelsen" på stoffet. Carlings og Brandstad har i perioder litt salg på de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde dette problemet her på torsdag faktisk, endte faktisk opp med 2 bukser på Dressmann, mannen altså :p Men han kan nok ikke vokse så veldig mye mer i låra da, og det var igrunn derfor han skulle ha nye bukser... så I guess han er like langt.

Samme med skjorter. Skjorter nå tildags er jo laget for at folk skal se ut som hustelt med ølvom, ikke trekant. Kjøpte en skjorte i str M som damen i butikken LOVTE at passet mannen min rundt skuldrene, fordi jeg sa at han ikke var veldig smal så kanskje egentlig burde hatt L, men da blir det for stort i livet. Så den har jeg fått for den passer meg rundt skuldrene:

AAARRGGGGH. BLir ikke klok på det her. Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette problemet her på torsdag faktisk, endte faktisk opp med 2 bukser på Dressmann, mannen altså :p Men han kan nok ikke vokse så veldig mye mer i låra da, og det var igrunn derfor han skulle ha nye bukser... så I guess han er like langt.

Samme med skjorter. Skjorter nå tildags er jo laget for at folk skal se ut som hustelt med ølvom, ikke trekant. Kjøpte en skjorte i str M som damen i butikken LOVTE at passet mannen min rundt skuldrene, fordi jeg sa at han ikke var veldig smal så kanskje egentlig burde hatt L, men da blir det for stort i livet. Så den har jeg fått for den passer meg rundt skuldrene:

AAARRGGGGH. BLir ikke klok på det her. Hjelp

Luxire.com

På mål. Aldri mer problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...