Gå til innhold

– Får ofte høre at vi ser ut som menn


eggz0r

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har også fått ett par negative kommentarer om mandige muskler, dog bare av utrente menn med ølvom. Dårlig selvtillit tenker jeg da og syns litt synd på vedkommende. Ekte menn tåler at damene har muskler!

Jeg er til en viss grad enig. At folk må kommentere å være nedlatende om andre på et område så er helt subjektivt er unødvendig. Men syns det blir veldig feil å gå andre veien å si at menn som ikke liker jenter med mye muskler ikke tåler det eller ikke takler at damer er sterkere enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til en viss grad enig. At folk må kommentere å være nedlatende om andre på et område så er helt subjektivt er unødvendig. Men syns det blir veldig feil å gå andre veien å si at menn som ikke liker jenter med mye muskler ikke tåler det eller ikke takler at damer er sterkere enn dem.

Enig der.

Personlig er jeg ikke særlig tiltrukket av muskuløse jenter. To each his own :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem bryr seg om hva smak vi har i kvinnfolk? Ihvertfall ikke de som konkurrerer da de IKKE trener for å tiltrekke seg noen, men for å oppfølge kriteriene til grenen de konkurrerer i. Så da bør det være unødvendig å måtte ytre sine meninger om hva man liker og ikke liker hver gang det kommer en artikkel eller et bilde av en utøver.

Kommentarer som "de ser så mye bedre off season" får meg og til å klø. Om de går på scenen i off season form så blir det ikke noen topp plassering akkurat. At folk ikke vil klassifisere fitness/bygging som en sport får være så, men det må jo gå an å skjønne at det er en idrett for de som driver med det. Ikke bare noe de gjør for å være deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem bryr seg om hva smak vi har i kvinnfolk? Ihvertfall ikke de som konkurrerer da de IKKE trener for å tiltrekke seg noen, men for å oppfølge kriteriene til grenen de konkurrerer i. Så da bør det være unødvendig å måtte ytre sine meninger om hva man liker og ikke liker hver gang det kommer en artikkel eller et bilde av en utøver.

Kommentarer som "de ser så mye bedre off season" får meg og til å klø. Om de går på scenen i off season form så blir det ikke noen topp plassering akkurat. At folk ikke vil klassifisere fitness/bygging som en sport får være så, men det må jo gå an å skjønne at det er en idrett for de som driver med det. Ikke bare noe de gjør for å være deilig.

(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...