Gå til innhold

Ny pers i markløft!


Pia75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silkehuden i hendene blir borte etterhvert. Det skal godt gjøres å rive av huden og få blemmer, du vil få træler. Blemmer og avriving av hud oppstår når du driver å rasper stanga og det skal du ikke

Njah, jeg rasper ikke stanga, skjønner du, men jeg er kanskje litt for mye diva til å drite i trælene... ;) Er jo ikke spesielt kult å være dame med trælete hender, sant? Men ok, skal prøve uten hansker, men med wrist wraps neste gang, lover! To be continued.... I dag klarte jeg bare 95 kg btw.. rart hvordan formen svinger... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njah, jeg rasper ikke stanga, skjønner du, men jeg er kanskje litt for mye diva til å drite i trælene... ;) Er jo ikke spesielt kult å være dame med trælete hender, sant? Men ok, skal prøve uten hansker, men med wrist wraps neste gang, lover! To be continued.... I dag klarte jeg bare 95 kg btw.. rart hvordan formen svinger... :(

Har du træler så slipper du å kjøpe peeling, min samboer elsker mine træler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vel..... :p Foretrekker myke hender da... Men man kan vel ikke få i både pose og sekk heller. :(

Sikker på det? Bruk hanske på bare en hånd ! Da får du en kosehånd og en hånd med træler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, gutta! Reimer er no-no, skal ikke begynne med det. ;-) Men, hansker MÅ jeg ha, og wrist wraps. Uten har jeg ikke nubbesjans på 50 kg en gang. Men det er jo fordi det gjør vondt inni hånda, på huden! Får blemmer og blir helt oppskrapa inni hånda. Er ikke kult.... Og det får man kanskje vanskelig trent opp... ;-) Så hansker og støtte til håndleddene (alltid vært svak og tynn i håndleddene) er vel godkjent?! ;-)

Sjekk måten du griper stanga på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njah, jeg rasper ikke stanga, skjønner du, men jeg er kanskje litt for mye diva til å drite i trælene... ;) Er jo ikke spesielt kult å være dame med trælete hender, sant? Men ok, skal prøve uten hansker, men med wrist wraps neste gang, lover! To be continued.... I dag klarte jeg bare 95 kg btw.. rart hvordan formen svinger... :(

Træler er kult :D er ikke så himla begeistra for mine heller men de er jo merker som viser at 'hey, du har jobba rævva av deg en stund nå!'. Blir som fingertrælene jeg får når jeg gidder konse på gitaren/ukulelen i noen dager, 'her er det ei som har lært seg en ny sang!'. Om du vil myke dem, og resten av hendene, opp litt så kjør noen runder med latterlig mye fuktighetskrem før du tar på deg noen bomullshansker i noen timer, helst etter en dusj, kan fint sove med det natta over. Dette tipset funker fjell for tørre føtter også, bare bytt ut hanskene med sokker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...