Gå til innhold

Den store Biceps Curl-tråden


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg prøvde å finne one-rep max for one-arm biceps curl nå nettopp, og curlet 12,9 kg med høyre, og 12,4 med venstre arm... Det føltes lett med høyre, og jeg gjorde 6 repitisjoner før jeg stoppet. Det føltes som om jeg kunne ha gjort flere også. Etter dette var jeg for sliten til å kunne øke vekten, så one-rep max er nok noe høyere enn 12,9 kg for høyre arm.

Jeg prøvde biceps-curls med frivekter for første gang for et par uker siden, og da gjorde jeg tre sets med seks repitisjoner av 10 kg på hver arm.

Dame, 35 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bicepscurla en gang 70 kilo strict fra bakken opp til Knebøystativet for å vise douchebagen som gikk derifra uten å rydde opp sølet sitt ( Kalk + sportsdrikk), at han løftet lite i markløft. Ellers så løfter jeg lite med bicepsen, mest lette vekter, gjerne ca 0.5 kilo for reps fredag og lørdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så løfter jeg lite med bicepsen, mest lette vekter, gjerne ca 0.5 kilo for reps fredag og lørdag kveld.

Regner med at det blir i form av gjentatte drop set! Der du jobber deg nedover og så starter på 0,5 kg igjen. Kombinert med høyt inntak av B-vitamin gjør det undere for gainza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...