Gå til innhold

Magemuskler! Hva gjør du? ;)


Admira

Anbefalte innlegg

perfeksjon hjemme først, før man tar den på gymmet.. litt flaut å stupt hodet først der :oops:

Sist jeg tok den var jeg støl i tre dager etterpå.. Så noe riktig må det jo ha vært :D

Litt usikker på om jeg blir noe særlig støl. Idag får det rett og slett bare for å få det til!! Da er du flink vøtt! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på om jeg blir noe særlig støl. Idag får det rett og slett bare for å få det til!! Da er du flink vøtt! :thumbsup:

Jeg skal ta den igjen da, pluss div andre mage.. For se om ikke det blir litt bedre..:)

Øh ser på profilen din, har du allerede hatt 5 økter denne uka :eek: ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta den igjen da, pluss div andre mage.. For se om ikke det blir litt bedre..:)

Øh ser på profilen din, har du allerede hatt 5 økter denne uka :eek: ???

Gammel status oppdatering, men det blir 5 eller seks denne uken også. :) er ikke bare styrke, spiller fotball en gang i uken, squash og svømmer (lærer meg å crawle -2012 målet er å crawle 1000 m -1500m -2000m lett som ingenting :) ) Så akkurat nå trives jeg med å trene mye :thumbsup:

edit: Statusen er oppdatert :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel status oppdatering, men det blir 5 eller seks denne uken også. :) er ikke bare styrke, spiller fotball en gang i uken, squash og svømmer (lærer meg å crawle -2012 målet er å crawle 1000 m -1500m -2000m lett som ingenting :) ) Så akkurat nå trives jeg med å trene mye :thumbsup:

Det er jo kjempe bra da:)

Svømming er jo knall bra trening, crawle er tungt det....

og eh svømmere har ganske flott rygg da! bonus...

du slipper gym kardio da, siden du har det så mye utenom.. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra da:)

Svømming er jo knall bra trening, crawle er tungt det....

og eh svømmere har ganske flott rygg da! bonus...

du slipper gym kardio da, siden du har det så mye utenom.. Herlig :)

ja jøss, er ike så veldig glad i gym cardio nei!! Men som med alt annet skal jeg bli flinkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øvelsen jeg mener er mest heavy for magen er definitivt Dragon Flags.

Selv klarer jeg ikke strickte dragon flags enda, men en "halv-versjon" hvor jeg tar vanlig bein/hoftehev til topposisjon, så holder jeg hofta oppe fra benken på vei nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den øvelsen jeg mener er mest heavy for magen er definitivt Dragon Flags.

Selv klarer jeg ikke strickte dragon flags enda, men en "halv-versjon" hvor jeg tar vanlig bein/hoftehev til topposisjon, så holder jeg hofta oppe fra benken på vei nedover.

blei nå nysgjerrig....må lete etter øvelsen nå...Dragon Flags sa du...hørtes ikke bra ut den øvelsen :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde magedag i går.. Au..

Hehe

Tok da 100 crunches på ball, rett over i planken 30 sek, sideplanke 30 sek,så andre siden, 30 sek vanlig crunches, 30 sek side crunches,30 sek andre siden, beinhev 30 sek.. Så gjenta alt 3 ganger. tok en halv time og brant som fy..

Flink du!! Skal prøve på det samme på en hviledag hjemme :) :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde magedag i går.. Au..

Hehe

Tok da 100 crunches på ball, rett over i planken 30 sek, sideplanke 30 sek,så andre siden, 30 sek vanlig crunches, 30 sek side crunches,30 sek andre siden, beinhev 30 sek.. Så gjenta alt 3 ganger. tok en halv time og brant som fy..

Dropp de 100 crunchene, og legg inn f.eks. beinhev HELT opp i brystet. Dette brenner ikke like mye, men bygger enda bedre :) også klarer du færre, som tar mindre tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...