Gå til innhold

Magemuskler! Hva gjør du? ;)


Admira

Anbefalte innlegg

Bruker en maskin på treninga, blir ikke støl av noen mageøvelser etter jeg startet med denne. Ser på det som en ''basis'' øvelse når det kommer til magetrening, så fyller jeg ut med masse småøvelser.. Kjører mage etter bøy på tirsdag, med tunge vekter og lav rep. På fredag har jeg markløft og kjører på med lett mage trening med 20-25 reps for og grille magen skikkelig

Maskina ser nesten sånn her ut, bare litt mere moderne :p

post-2010-14440825559992_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehee jeg er glad jeg gjorde det hjemme hvor ingen kunne se meg, vil tippe jeg så rimelig teit ut.. Er ganske lav i tillegg og ballen ganske høy så styrte som bare den med å komme meg oppå og over ;):eek:

Kan være lurt å gjøre øvelsen på et treningssenter i og med at de sannsynligvis har flere str. på ballene der? På treningssenteret mitt har de vertfall 2 str, en for 165 og lavere og en for oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Mange gode magetreninger her! Inspirerende

Min favoritt er

l-seats for aktivering

Front lever raises og statiske

Strake leg raises

Dragon flags (teit navn igrunn) på gulv

Windshield wipers

Trx atomic pushup skrått

Trx pikes

:)

Hei Lyst å prøve disse men..

Hvilken øvelser er det? Tror ikke jeg har hørt noen av navna før omtrent :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått det for meg at det kanskje hadde vært litt kjekt å begynne å koble inn magen i flere øvelser. Dette ved f.eks. sittende bicepsøvelse, så holder jeg bena statisk over bakken for å trene core/mage :) tror dette vil fungere bra for meg :D

haha to fluer i en smekk ... hm kanskje du er inne på noe der, vet ikke hvor lett det lar seg gjennomføre..

Så dårlig koordinasjon jeg har hadde jeg sikkert smekka meg selv i haue m en av maualene :D:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener såpass tidlig at det ofte ikke er noen der i 2 etg. Så håper det funker fjell idag :)

samme her, "øvd" litt hjemme, men den er vanskelig..

Livredd for å havne m nesa først i gulvet :)

Sånn ja!! Herlig -falt ikke idag, men fikk det til sånn nogenlunde. Så tror jeg skal ta å øve på den hjemme for å få det til perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja!! Herlig -falt ikke idag, men fikk det til sånn nogenlunde. Så tror jeg skal ta å øve på den hjemme for å få det til perfekt!

perfeksjon hjemme først, før man tar den på gymmet.. litt flaut å stupt hodet først der :oops:

Sist jeg tok den var jeg støl i tre dager etterpå.. Så noe riktig må det jo ha vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...