Gå til innhold

Trekke visdomstann

Anbefalte innlegg

Spørs om tanna skal fjernes fra overmunnen. Da er det en viss fare for at det åpner seg mellom bihule og sår etter tann da må du sy dugelig og ikke nyse eller snute deg på 14 dager. Skjedde meg:( første snytet etterpå bar himmelsk. Alle dere som skal fjerne visdomstenner: ha minst 2 is-poser klar etterpå, nruk i flere timer, så slipper dere å se ut som om en hest har sparka dere i fleisen.

Hvis du snakker til meg opererte jeg ut to stk fra underkjeven og det er gjort for over en mnd siden. :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Trakk en visdomstann for noen uker siden og det var ikke på nær så voldsomt som jeg forestilte meg. 1. 3 timer, kunne spise normalt etter bedøvelsen gikk bort, bare passe på at ingen rester satt

Raptorial: Jaha Kjenner en som har gjort noe lignende faktisk. Har blitt borret, klippet, hatt tannpirkere, ståltråd etc etc nedi tannkjøttet før, så vet at det ikke er så digg med sånt noe Har det

Nei, det skjønner jeg jo Jeg gidder jo aldri fortelle om min fullstendig smertefrie rotfylling til folk, men forteller selvfølgelig om når jeg har hatt kompliserte hull hvor bedøvelsen ikke har vir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...