Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Ettersom de fleste her inne er på fitnessbølgen, har jeg falt ganske mye ut fra bodybuilderbobla og ikke fulgt så mye med i den verdenen. Tenkte vi kunne ha en tråd om alt toppbyggere, nyheter, olympia osv her hvis det er noe interesse. Hender hvertfall jeg kommer over ting jeg vil dele og diskutere, så får vi da bare se om det er interesse for det. Og om det i hele tatt er tillatt på fitnessbloggen? Hvis ikke er det bare å slette :)

Kom over lårene til Big Ramy her forleden. Har det hele tatt vært noen større quads i historien bortsett fra kanskje Coleman? Selvsagt finnes det mange som har mye bedre quads, men tenker i rein omkrets. Dette er jo helt umennskelig. Victor ser ut som et barn i forhold.

942922_655942721086523_2089455561_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tom Platz får alle til å se ut som barn(y)

På isolerte bilder ser han jo rå ut, siden låra er litt overdimensjonerte. Still han opp med dagens største kjøttklumper, så er han nok en del bak vil jeg tro. Finnes en del andre med latterlige quad-gener og. Trey Brewer feks:

** Bilde fjernet pga malware-warning. Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg håper dette!!! Mener å huske at jeg kom over noe at han ville tilbake, mulig mr O masters men jeg husker ikke helt!!

Litt spenstig at han tør dette, med alt han har vært gjennom. Men mulig han ikke trenger å kjøre så ekstremt mye kosttilskudd mtp muscle memory osv og at han i tillegg ikke skal hevde seg i toppklassen :) Spennende uansett - en olympiatittel fortjener han i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_mbi4gjtoMg1rhu9d7o1_500.jpg

Er ikke så veldig inne i BB-Verdenen, men Steve Cook er en av de som er mest promitert og som er sponset av BB.com. Han har en vill fysikk og synes han er en motiverende person. Har sett alle "episodene" fra Big Man on Campus og det første programmet hans som lå ute. Virker som en som kan sine ting. Motiverende fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endeleg ein pro-bodybuilding tråd her inne :) har fulgt proff bodybuilding sidan 2003 og er lidenskapeleg fan :)

Mr. Olympia er rett rundt hjørnet. gledar meg som ein unge :D

håpar Kai tar det i år, men Phil kan verte vanskeleg og slå om han treff med formen (som han brukar å gjere). er omtrent ingen av topp-proffane som er meir komplett ein Phil. håpar også Jay gjer eit bra comeback då det kanskje er han eg har fulgt tettast opp gjennom åra.

ellers har eg skyhøge forhåpningar til Big Ramy:woot::woot::woot:

2PlmAnw.jpg

virkar kanskje ikkje så vere heilt i rute når det berre er 3 1/2 veke igjen. men huskar frå NY pro at han formen han kom seg drastisk siste veka før showet, så det er vanskeleg å sei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kai er litt oppskrytt synes jeg. Han er rett og slett for liten til at han kan se estetisk ut med den størrelsen som trengs i mr olympia. Ramma hannes ser overfylt ut.

Som sagt tidligere, det blir en meget bra lineup i år. Gleder meg til å se de stå på rad og rekke og analysere høyoppløselige bilder fra bb.com :D

evance11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...