Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Uhm...bildekvalitet skal liksom gjøre at gutta så bedre ut (i mine øyne) for 20 år siden? Ellers er det jo som Afterall skriver fullt mulig med gode bilder på den tiden. Faktisk bedre. Digitale bilder kan ikke forstørres noe særlig mer enn antall megapixler. Kommer man under 700kilopixler er det uegnet til annet enn fotografi i fotobok. På gammel analog film har jeg et fallskjermbilde der fotografen hang fast i flyet og derfor ble noen sekunder forsinket. Jeg fikk det forstørret opp over 200x og endte opp med et relativt klart og fint bilde ;)

Så - gode bilder for mange år siden. Bortsett fra ting som definisjon i glutes synes jeg gutta så bedre definert ut og tørrere ut før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok ein del med mindre bruk av diuretiske midler nå enn før (dei fann vel ut at det var farleg).

Det kan nok ha en del med saken å gjøre, ja. Samtidig lekte de jo ikke fullt så mye med aldosteron som de gjør nå, og bommer man på aldosteronet vil man jo se ut som en drektig vannbøffel når man kommer på scenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggerne nå til dags har så mye olje i skuldrene at de ikke får "dem fibraz" i skuldrene uansett hvor god form de kommer i.

Slik burde det sett ut :)

19174d1053985519-anyone-recall-what-did-andreas-munzer-munzerklatka1.jpg

Nå er jo Andreas Munzer (rip) definisjonen på ripped, så å samanlikna med han blir nesten drøyt. Men ja, dei aller fleste av dagens topp proffar har synthol rundt om. Men så lenge det ikkje ser dumt ut, bryr ikkje eg meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123

Apropos Andreas Muntzer som er vist litt over her. Et strålende eksempel på hvor gale det kan gå:

After months of stomach pain, Münzer was admitted to hospital on the morning of March 12. By 7pm, doctors had decided to operate to stop bleeding from his stomach, but shortly afterwards his liver and then kidneys failed. His condition by this point was too severe for a blood transfusion—he died on the morning of March 14, aged 31.[1][2]

The autopsy gave the cause of death as dystrophic multiple-organ-failure.[3] Some of the specific autopsy findings:[3]

  • An extremely muscular physique, with an almost complete absence of subcutaneous fat
  • Affecting the liver were numerous table-tennis-ball-sized tumors; half the liver consisted simply of a crumbly mass, similar to polystyrene (Styrofoam)
  • Diminutive testes
  • Cardiac hypertrophy (Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g)

Münzer's electrolytes were also completely out of balance, and his potassium levels were extremely high. Traces of about twenty different drugs were found, along with acute toxicity (perhaps caused by a stimulant).

Synes forøvrig Franco er en av de aller råeste byggerene noen gang. I mine øyner er 60- og 70-tallet de beste periodene innen bodybuilding. Det var da de man fant de virkelig bra fysikkene (y) Bodybuilding i dag er fascinerende å se på, men det er ikke særlig pent IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...