Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ramy er ca 155kg, og "for mykje musklar" finnst ikkje i bodybuilding så lenge det er brukbare proposjonar.

Sjølv om Kai kjem på scenen større og i betre form enn Phil, vil fortsatt Phil vinna. Such is IFBB

Mye mulig du har rett i at Phil vinner uansett, men han vant vell med 1 poeng ifjor eller i forfjor over Kai.

Nei, jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, men i forhold til fysikken hans har han så mye muskler, spesielt på lårene at han har mistet mye seperasjon.

Lårene til ramy er mer eller mindre like på bildet som på scenen, når det kommer til formen.

Alito som er i teamet meldte en offseason vekt på ca. 170kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne filmen poppet opp på Face i dag, og fy faen for en fysikk Ronnie hadde da (1994).

Noe ala dette

Samme hvor heftig det ser ut med karer som Big Ramy er det etter min mening få ting som slår fysikker som det der, en skikkelig X-shape før all veksten har ødelagt midjen!

Så enig. Jeg har aldri skjønt hypen over Coleman ( i hans senere år). Synes fysikken hans er grusom, og spesielt vekstmidja som kom etterhvert.

1_Ronnie_Front_Double_Bicep_Evolution_1998_2005.jpg

Arnold, flex, franco, zane osv var jo det ultimate. En av mine favoritter er Lee Labrada og Bob Paris. Det er aestheticzzz.

Bodybuilder-Bob-Paris.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig du har rett i at Phil vinner uansett, men han vant vell med 1 poeng ifjor eller i forfjor over Kai.

Nei, jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, men i forhold til fysikken hans har han så mye muskler, spesielt på lårene at han har mistet mye seperasjon.

Lårene til ramy er mer eller mindre like på bildet som på scenen, når det kommer til formen.

Alito som er i teamet meldte en offseason vekt på ca. 170kg

Phil har vunne med perfect scores kvar gong. altså 5+5=10 og kai har hatt 10+10=20. Det betyr at Phil var #1 hos samtlege dommarar, og Kai #2 how samtlege.

hmm... har vanskeleg for å tru at Big Ramy er 170kg. Det er berre absurd. såg bilete ganske nyleg der han var 155kg. Han var vell omtrent 132kg elns på Mr.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil har vunne med perfect scores kvar gong. altså 5+5=10 og kai har hatt 10+10=20. Det betyr at Phil var #1 hos samtlege dommarar, og Kai #2 how samtlege.

hmm... har vanskeleg for å tru at Big Ramy er 170kg. Det er berre absurd. såg bilete ganske nyleg der han var 155kg. Han var vell omtrent 132kg elns på Mr.O

Vell, ifølge GI tapte han med 1poeng mot Phil.

Han har vokst ekstremt mye, og det bildet jeg la ut er for noen uker siden, og alito påstår ihvertfall at han lå på 170 for nåden stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-29406-14440977471463_thumb.jpg

her ligger han på 155, mars 2014, og her er han jo ganske shredded.

Og her ser du også ganske godt at lårene er enorme, nesten uten noe seperasjon.

For all del, jeg er en superramyfan, og spesielt magen hans er jo latterlig, men lårene ødelegger litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

watch-out-we-got-a-badass-over-here.gif

Det var det dennis James skrev på Facebook, derfor, visstnok.

Hvis du ser øverst med armen hans så blir stanga bak større, men det skal visstnok ha noe med lyststrålene å gjøre, og når vi først er igang med brofacts fra the menace så skal armene hans visstnok være 24 incest eller 60cm over med pump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det dennis James skrev på Facebook, derfor, visstnok.

Hvis du ser øverst med armen hans så blir stanga bak større, men det skal visstnok ha noe med lyststrålene å gjøre, og når vi først er igang med brofacts fra the menace så skal armene hans visstnok være 24 incest eller 60cm over med pump.

gif'en er ein reaksjon på Ramys freakyness, ikkje påstanden om at det er photoshoppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...