Gå til innhold
Hobbito

Hva er din primære proteinkilde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er karbonadedeig så dyrt da? På Coop har de ofte 3 pakker a 400 g for 100 kr. Det er vel ikke så ille eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Karbonadedeig, kylling, tunfisk, mager kesam, skinkepålegg. Det er vel det jeg spiser mest av som har mye protein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får i meg ca halvparten av proteinene mine fra kjøtt og fisk og andre halvparten fra egg, meieriprodukter og proteinpulver. Spiser såpass variert at jeg ikke kan si at noe er primærkilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Får i meg ca halvparten av proteinene mine fra kjøtt og fisk og andre halvparten fra egg, meieriprodukter og proteinpulver. Spiser såpass variert at jeg ikke kan si at noe er primærkilde.

samme her, får vanligvis i meg halvparten av proteinene mine fra pulver.. og resten ganske variabelt.

spiser vanligvis det som står i skapet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanligvis prøver jeg å variere så mye som mulig. Melk, kesam/cottage cheese, all slags fisk, kylling, kalkun, biff, svinefilet, koteletter, kikerter og kidneybønner, tofu, karbonadedeig/svinekjøttdeig, egg og proteinshake også. Men nå på sommeren så virker det visst som at min primære proteinkilde er reker. :D:love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min primære proteinkilde er nok rødt kjøtt, men etter det tror jeg at kornprodukter er en god nummer to. Hvis man er glad i brød og den slags er det nok mange som undervurderer mengden protein man kan få i seg gjennom slike matvarer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her