Gå til innhold

Sommerferie, trenger tips til kropsvekt øvelser =)


Heihopro

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på ferie og har ikke noe tilgang til treningsutstyr, må kjøre et stykke for å komme meg på gymmen, så er begrenset til en gang i uken.

Noe slikt gjør jeg i dag:

Bakkeløp, intervall noen dager og langsomt andre halvdelen.

Armhevinger i forskjellige varianter. ,

pull/chin ups,

planke ,

stå i grunnpossisiosjon (hockey stance?)

dips(verson hvor man hever kroppen med hendene på en stol)

leg raises uten vekt til utmattelse.

noen som har tips til øvelser jeg mangler, evt en link til en side hvor man kan finne øvelser man kan gjøre uten utstyr ?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mountain climber? 1 bens knebøy :) Også har du jo masse varianter av planken som du kan utføre:)

får grysninger av mountain climbler, minner meg om militærets oppvarming til nærkamptrening :D

søk opp på nett f.eks "bodyweight exercises/workouts" ,masse på bra forslag på youtube osv.

skal til spania i tre uker selv og gjør det jeg kan for å forberede meg så jeg kan få jobbet litt med kroppen selvom jeg er på ferie :happy:

en liten aha opplevelse, hjernen har tatt ferie. tenkte ikke på hvordan jeg kunne finne det på Google :p

Gå inn her og velg en av programene du liker, og disse så kalte bodyweight øvelsene heter Calisthenics på Engelsk.

Routines Archives - Baristi Workout

Calisthenics Workout | LIVESTRONG.COM

Calisthenic Training Workouts

Thanks ! Baristi hadde kjempemasse bra ideer som jeg kommer til og bruke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...