SlayerDad Posted April 9, 2015 6 Sagmon, Zmurph, Interbellum and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeanMachine Posted April 9, 2015 Jeg savner virkelig rumpa til Oona Chaplin (Rob Starks dame). Håper det dukker opp en like bra bakside i sesong 5. [ATTACH=full]160154[/ATTACH] Ahaa så dette er definisjonen på en pen rumpe? Okei Quote Share this post Link to post Share on other sites
SlayerDad Posted April 9, 2015 Ahaa så dette er definisjonen på en pen rumpe? Okei 1 LeanMachine reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeanMachine Posted April 9, 2015 Det var det jeg også stusset på 1 Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SlayerDad Posted April 9, 2015 Det var det jeg også stusset på Altså, den er jo pen det er ikke det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeanMachine Posted April 9, 2015 Altså, den er jo pen det er ikke det. Tja, skjønner ikke helt hva som var så pent, men hvis den er pen, så er det fint å vite at man er innafor 2 SlayerDad and ErikMM reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ErikMM Posted April 9, 2015 Liker GoT, men det er faktisk virkelig tafatte rumper der synes jeg. Til tross for mange ellers pene nakne jenter, så er det vel ikke akkurat noen som driver med knebøy der for å si det slik. Utfordrer dere til å gå på Google Images og finne noe som motbeviser meg (what could go wrong!). P.S. Ingen Khal Drogo eller Mountain rumper, det er juks! 2 LeanMachine and LadyRainicorn reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest venator Posted April 10, 2015 (edited) *** Edited October 14, 2015 by venator Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeanMachine Posted April 10, 2015 Hvis du mener du har en finere rumpe, så last opp bilde her da vel Pics or it didn't happen! Det sa jeg ikke. Jeg sa at jeg var innafor. Skal på ingen måte legge ut bilde av den poseringen, det er forbeholdt min mann. 2 Zmurph and Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ENikolai Posted April 10, 2015 En del av meg er fornøyd med at mer av handlingen skjer i østen (Essos) i den nye sesongen. 1 Sagmon reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chiara Posted April 11, 2015 Valar Morghulis: http://www.washingtonpost.com/graphics/entertainment/game-of-thrones/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
legend Posted April 12, 2015 Har litt skyldfølelse. Sett alle de fire lekkede episodene. Noen andre? 1 Tesla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeanMachine Posted April 13, 2015 DONT SPOIL IT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas87 Posted April 13, 2015 6 Broseidon, Sagmon, Tutogkjør and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loco Posted April 13, 2015 Har litt skyldfølelse. Sett alle de fire lekkede episodene. Noen andre? selvfølgelig, men hvorfor skyldfølelse? Eneste som er kjett er at det nå er 1 mnd. til neste episode Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chiara Posted April 13, 2015 Har litt skyldfølelse. Sett alle de fire lekkede episodene. Noen andre? hvor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas87 Posted April 14, 2015 3 Sephania, Aurelius and FitFish reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas87 Posted April 14, 2015 2 Aurelius and FitFish reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas87 Posted April 14, 2015 2 FitFish and Net88888 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas87 Posted April 14, 2015 7 FitFish, SlayerDad, Sephania and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites