Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Første forum post av meg dette! (Som har ingenting med saken å gjøre... For dette er en tråd om Game of Thrones, TV-serien og bøkene.

Tenkte kanskje å poste noen morsomme bilder og videoer, andre fans enn bare meg selv må gjerne bidra!! ;)

Trenger ikke bare å være bilder og video, spekulasjoner er også velkommen, både om bøkene og TV-serien.

Selv er jeg på side 900 i A Feast for Crows, kan anbefale bøkene på det varmeste til de som liker/elsker TV-serien!

post-21521-Odor-by-Hodor-fragrance-Game-o-WDPN.jpeg

1v44tfZ.gif

3up60f.jpg

Kanskje en dum ide å la de velge sine egne navn? :D

hlQZR4c.jpg

BTW masse spoilere her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Har alltid tenkt at GOT ikke er noe for meg.. Har sittet i snart seks timer foran tven og er snart ferdig med første sesong :p(y)

Kjenner meg igjen der, når jeg først begynte å se på serien syntes jeg bare det var forvirrende og med alt for mange historier. Til slutt ble jeg bare helt hekta og måtte lese bøkene. Tror nok ikke jeg er den eneste som ikke klarer å vente ett år før jeg får vite hva som skjer videre i historien!

Det blir verre når man må vente på neste bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knooow! Har lest alle bøkene som har kommet ut, og når jeg var ferdig sjekka jeg når neste bok skulle komme også er det 3ÅR til(dette var ifjor) ...må lese alle bøkene om igjen før neste bok kommer bare for å være sikker på at jeg husker alle detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knooow! Har lest alle bøkene som har kommet ut, og når jeg var ferdig sjekka jeg når neste bok skulle komme også er det 3ÅR til(dette var ifjor) ...må lese alle bøkene om igjen før neste bok kommer bare for å være sikker på at jeg husker alle detaljene.

cWdjUJi.jpg

Lov å håpe på noe sånt som dette en eller annen gang?o-o

Noen potensielle skuespillere: Prequel GoT - Imgur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går til muren... men bruker 2 sesonger på å komme oss over...

1011251_10151533399031840_14535879_n.jpg

Haha ja det var litt morsomt/teit? hvordan det sluttet med en hel hær av white walkers på vei mot muren, uten noe oppfølging iform av angrep av muren i sesongen etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gawd. Det teorien hun hadde på slutten av Pt. 2 der... Hadde aldri krysset tankene mine engang. Mind -> Blown. Er vel bare å lese fort videre tenker jeg, er bare halvveis ut i bok to enda (men det skal sies at jeg faktisk ikke begynte å se serien for mer enn en liten måned siden).

Dette er mer addictive enn heroin, det er jeg sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...