Gå til innhold

PSMF: energi på morgenen, zombie på kvelden?


Soli

Anbefalte innlegg

Går på Psmf. Om morgenen føler jeg meg helt super og frisk. Men med en gang klokka blir rundt 1800 føler jeg meg som en zombie. Og da ikke sovetrøtt, men slitentrøtt på en måte. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dame. Drikker ikke kaffe. Trener ikke. Usikker på nøyaktig hvor mange kcal jeg får i meg. Spiser 2 store måltider, en yoplait double 0% hver dag. Og spiser av og til en helpakke cherrytomater i løpet av dagen. Er 163 høy. Startvekta var på 79. Har gått på det i over 2 uker. Vekta ligger på rundt 73 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Er dame. Drikker ikke kaffe. Trener ikke. Usikker på nøyaktig hvor mange kcal jeg får i meg. Spiser 2 store måltider, en yoplait double 0% hver dag. Og spiser av og til en helpakke cherrytomater i løpet av dagen. Er 163 høy. Startvekta var på 79. Har gått på det i over 2 uker. Vekta ligger på rundt 73 nå.

Hvor mange oppkarbingsdager har du hatt?

Du bør nesten vite hvor mye protein du får i deg? fett? karbs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Har faktisk ikke telt karbs, fett og protein. Skal gjøre det framover. Skal ha min første oppkarbing på lørdag.

Vel da aner jo du ikke om du har spist etter PSMF prinsipper engang...

Ikke rart du gjerne føler deg som en zombie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med nitram. Å gå på en ekstremdiett uten å vite hva du spiser er...unnskyld at jeg sier det rett ut - idioti. Om du hadde visst noe som helst om PSMF vet du at det KREVES trening for å ikke miste muskelmasse (og det er viktig for å ikke drepe forbrenningen din til etter dietten), og du vet at det er STRENGE retningslinjer for hva du skal spise.

Så...du følger ingen av prinsippene til PSMF, men du håper at du er i nærheten. I tillegg aner du ikke hva du faktisk spiser, og da er det ingen ting vi kan hjelpe deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første ide vil være og finne ut hvor mye du får i deg av næring.. kcal for dagen.. ett stort måltid for deg kan f.eks være en lunsj for meg..

Første intrykket mitt er at du har veldig mye underskudd, men vansklig og anslå som sagt.. stort underskudd kan føre til tretthet/sløvhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte opp det jeg ca spiser i løpet av en dag: 20,2 g fett 18,9 g karb og 95,6 g protein.

Ser at jeg trenger iallefall 50g mer proteiner. Går det an å bruke proteinpulver for de 50 siste? Det blir enten det eller tunfisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte opp det jeg ca spiser i løpet av en dag: 20,2 g fett 18,9 g karb og 95,6 g protein.

Ser at jeg trenger iallefall 50g mer proteiner. Går det an å bruke proteinpulver for de 50 siste? Det blir enten det eller tunfisk...

Proteinpulver+vann går fint, men ikke baser deg på pulver. Og kom i gang med trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...