Gå til innhold

Hvor mye cottage cheese spiser dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Den er ikke "sunnere", den inneholder mindre kalorier Hva som utgjør det sunneste alternativet er kcalbalansen din over tid ift målsetning

Nok til å være på randen til personlig konkurs!

Men kesam er jo såååå ikke i nærheten av en fullgod erstatning! Må ha de klumpene

Før de endret på boksene og ikke minst prisene(!!) så spiste jeg en boks morgen og en boks kveld. Men nå er jeg i en nok ganske nytteløs protest gått over på mager kesam isteden... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, akkurat!:) At noe så enkelt kan bli så himmelsk godt! Spiser det gjerne på hvile-og treningsdager ^^ Du burde absolutt teste det ut:)

skulle prøve det her ikveld..dum som jeg var, blandet jeg i sjokoladeprotein. det ble gruuuusomt. hadde nok vært nydelig med bare cottage cheese og ris...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skulle prøve det her ikveld..dum som jeg var, blandet jeg i sjokoladeprotein. det ble gruuuusomt. hadde nok vært nydelig med bare cottage cheese og ris...

Åhuffdaaa, ikke bra :( Du må bare kun ha hvit ris og original CC å litt kanel på toppen! Viktig å ikke blande i noe særlig mer, for da blir det som i ditt tilfelle kvalmt :p

Prøv igjen imorgen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...