Gå til innhold

Du kjøper lunsj/middag på matbutikk. hva velger du?


Sara

Anbefalte innlegg

De fleste ender vel opp med å kjøpe lunsj eller en kjapp middag på matbutikken i blandt. Hva pleier du å kjøpe?

(Da tenker jeg på mat du skal spise der og da, eller ha med deg på jobb, og ikke noe du drar med deg hjem og tilbreder)

Selv går jeg som oftest for en skyr og/eller en frukt om jeg skal ha et mindre måltid. Hvis jeg skal ha noe med mer mat, og de har varmdisk, så ender jeg som oftest opp med fiskekaker, kyllinglår eller karbonader. Men er åpen for forandringer, og tar gjerne i mot sunne og enkle tips fra dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyr

Mellommåltid fra YT

Nutrilett

pleier ikke å kjøpe middag ferdig på butikken, men da blir det gjerne noe fra varmdisken ja.. føler ikke at det er så mye kjappe og enkle middagstilbud på butkkken. Hvis jeg skal ta det med på jobb, eller har tilgang til micro på et annet vis, så kjøper jeg gjerne noe fra fjordland. Der har de mye godt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr + en frukt smaker alltid godt:) Evt om jeg skal ta det med på jobb pleier jeg å kjøpe en pakke knekkebrød som jeg kan ha i veska + plastkniver og leverpostei, evt makrell i tomat på tube....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmedisken:Kylling (halv)men tar av skinnet..,eller så kjøper jeg en pakke med salat(ost,salat og skinke oppi) og kjøper feks en pakke med rent kalkun/kylling pålegg og river det opp og tilsetter det i salaten.+ yt sjokoladedrikk,litago eller en halvliter h- / lettmelk.Dyrt blir det,men bedre det enn å trø i seg en pakke boller eller de der ferdiglaga sandwichene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var på butikken og skulle sette sammen en middag "on the fly" så ville jeg valgt:

1. Tunfisk(på boks), cottage cheese/mager kesam, mais(på boks) og frosset brokkoli/asparges/..grønnsak og kanskje valnøtter.

2. Cottage cheese/mager kesam, reker og/eller tunfisk og/eller egg og/eller roastbiff/kyllling/kalkun-skinke/makrell i tomat/røkt laks/

tunfisk med tomat/paprika/grønnsaker og muligens valnøtter :p

Jeg regner med at du har boksåpner tilgjengelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...