Gå til innhold

Du vet tiden går fort når....


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Du innser at det er 20 ÅR siden Jurassic Park gikk på kino.... 20 år...Akutt midtlivskrise!

Noen andre som har fått slike små reality checks i hverdagen som får de til å føle seg akutt eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har slike altfor ofte, hehe

Har vært vant til å være den yngste/blant de yngste på jobben i 17 år.... Kom tilbake fra permisjon med barn nr to og...bam! Der var jeg godt etablert blant de "midt på treet", og det krydde av "den yngre utgaven av meg" :p

Alltid vært litt filmnerd, og likt å komme med filmreferanser. Når de du jobber med ikke var født da disse filmene hadde sin storhetstid, er det ikke like kult....:dry:

Får litt oldisfølelse av å møte de søte babyene du var barnevakt for som ung - som plutselig står foran deg og gir deg russekortet sitt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. Jeg liker det når jeg blir bedt om leg og jeg sier jeg er i enden av 20årene og de sier at det ser ut som jeg er 16 år. Jeg hadde hata det når jeg var 16.

Begynner å få litt krise fordi jeg nærmer meg 30 så det er godt at folk tror jeg er under 20 enda.

16 år siden titanic gikk på kino.

19 år siden spice girls kom med første låt

Osv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du innser at det er 20 ÅR siden Jurassic Park gikk på kino.... 20 år...Akutt midtlivskrise!

Noen andre som har fått slike små reality checks i hverdagen som får de til å føle seg akutt eldre?

Du gav meg en realitycheck nå.... så på den når den kom på VHS, hadde aldri trodd det var 20 år.... djises!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...