Gå til innhold

Muskelpupper?


wombat

Anbefalte innlegg

Tja:) Denne dama er sjefen min da,og jeg føler at hun egentlig har likt liv som meg bare at hun er bestemor nå ikke mamma:p Hu jobber enda,gjør de vanlige tingene jeg gjør..hun trene ikke like hardt men tror ikke det hadde gjort noe..jeg tror man kan være så å si likedan som 70 åring hvis man vil..:D Tror ikke dette livet vi nå har og fokus på å ville se bra ut må ta slutt selv om man er gammel...finnes jo fitnessutøvere som er ganske gamle også og jeg synes det er hakket mer imponerende :D

Ja, det kan vel være... Jeg vet ikke, jeg tenker litt at livet mitt er over når jeg blir 30, men føler det sikkert annerledes når det skjer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.......... men om det er så viktig å se bra ut når man er 40-70? :p Det er vel en annen sak...

Hvorfor skulle ikke det være like viktig som å se bra ut når man er 20? Ofte er det jo slik at ser man bra ut så føler man seg vel også. Og ei dame som er flott, slank og stram som 70-åring har nok levd et temmelig sunt liv så det er jo også et pluss med å ha litt fokus på å se bra ut. Skal man se bra ut i lengden så må man leve sunt. Og 40? Her inne skulle man tro livet er over når man blir 40. De hotteste damene på mitt gym er over 40. That muscle maturity! Selv har jeg store planer om å se bedre ut når jeg fyller 40 enn nå når eg fyller 34. Ps: 30-åra er MYE bedre enn 20-åra! Livet er definitivt ikke over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det være like viktig som å se bra ut når man er 20? Ofte er det jo slik at ser man bra ut så føler man seg vel også. Og ei dame som er flott, slank og stram som 70-åring har nok levd et temmelig sunt liv så det er jo også et pluss med å ha litt fokus på å se bra ut. Skal man se bra ut i lengden så må man leve sunt. Og 40? Her inne skulle man tro livet er over når man blir 40. De hotteste damene på mitt gym er over 40. That muscle maturity! Selv har jeg store planer om å se bedre ut når jeg fyller 40 enn nå når eg fyller 34. Ps: 30-åra er MYE bedre enn 20-åra! Livet er definitivt ikke over. :)

Ja, jeg tenker det NÅ, men sikkert ikke DA :) Og trene kommer jeg til å gjøre så lenge jeg har kroppsdeler på torsoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Ja, hurra for små pupper. Dobbelhurra for kvinner som føler et behov for å forsvare hvor verdifulle de er selvom de er små. DOBBELMORAL :jimlad:

HURRA for kvinner som forsvarer og forteller om hvordan, hvor eller hvorfor de føler at de er er verdifulle, pene, kjekke, flotte, smarte, dyktige, sterke, råe, sexy etc...!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og siden jeg allikevel er i farta, hvis man som meg har en fortid med mer fett på kroppen og mindre muskler men med tiden utviklet mer muskler og mindre fett. Jeg har gjerne muskelpupper og synes det er kjempepent men akkurat nå har jeg mer fremtredende muskler på øvre delen av brystet medan nedre delen er betydelig 'mykere' :p Hvilke øvelser for bryst bør jeg fokusere på for de nedre brystmusklene? Fett-delen må gjerne forsvinne for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for kvinner som forsvarer og forteller om hvordan, hvor eller hvorfor de føler at de er er verdifulle, pene, kjekke, flotte, smarte, dyktige, sterke, råe, sexy etc...!! :cool:

Jeg er enig og alt det der, men vær så snill å la "kjekk" være et adjektiv som brukes utelukkende om mennesker med utovertiss.

Det var alt. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og siden jeg allikevel er i farta, hvis man som meg har en fortid med mer fett på kroppen og mindre muskler men med tiden utviklet mer muskler og mindre fett. Jeg har gjerne muskelpupper og synes det er kjempepent men akkurat nå har jeg mer fremtredende muskler på øvre delen av brystet medan nedre delen er betydelig 'mykere' :p Hvilke øvelser for bryst bør jeg fokusere på for de nedre brystmusklene? Fett-delen må gjerne forsvinne for min del ;)

For tiden har jeg et program som for min del virker veldig bra for meg, der jeg starter med 3 sett med vanlig skråbenk, 20 graders vinkel, før jeg går over til 3 sett med 20 grader nedover for å treffe nedre del, og til slutt 3 sett dips i supesett med push ups, som for min del gir en saftig all over, men med mest treff på nedre del. For min del har det gitt en mye "bredere kasse". Måtte som deg fokusere på nedre del, der brystmusklene bare forsvant til ingenting, liksom. Tre mnd med dette har gitt veldig bra resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig og alt det der, men vær så snill å la "kjekk" være et adjektiv som brukes utelukkende om mennesker med utovertiss.

Det var alt. Takk.

Jeg skal prøve å imøtekomme ditt ønske. Kan jeg spørre hvorfor? Som godt etablert svorsk har jeg visstnok fortsatt en bit igjen å gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden har jeg et program som for min del virker veldig bra for meg, der jeg starter med 3 sett med vanlig skråbenk, 20 graders vinkel, før jeg går over til 3 sett med 20 grader nedover for å treffe nedre del, og til slutt 3 sett dips i supesett med push ups, som for min del gir en saftig all over, men med mest treff på nedre del. For min del har det gitt en mye "bredere kasse". Måtte som deg fokusere på nedre del, der brystmusklene bare forsvant til ingenting, liksom. Tre mnd med dette har gitt veldig bra resultater :)

Takk som deler. Dette må nok testes ut på brysttreningen fremover (y) ...jeg håper at det resulterer i en 'bredere kasse' jevnere fordelt for å unngå senere tids (og potensiellt fremtidens *kremt*) utvikling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...