Gå til innhold

Muskelpupper?


wombat

Anbefalte innlegg

Haha, åndsvakt spørsmål men har klart å få angst for muskelpupper.

Jeg har nesten ikke pupper fra før av, så jeg lurer på...... NÅR går det så langt at små pupper går fra små pupper til brystmuskler? Så en dame idag som var godt trent og hennes pupper var akkurat som kjæresten min sine brystmuskler (hun var ikke voldsomt stor eller noe, midtimellom bikini og bodyfitnesskropp kanskje).

Må vel muligens vurdere silikon etterhvert, men har egentlig ikke lyst på det, så hvis jeg kan unngå det gjør jeg det. Blir jo pent nødt å ha brystøvelser, så kan ikke bare kutte all brysttrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror man skal trene bryste ganske hardt og ligge på lav fettprosent før man får mannebryst:p

Ja, det var det jeg og trodde :p Men hun damen hadde ikke sånn spesielt mye lavere fettprosent enn meg så det ut som :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun Sophie? På det første bildet ser de jo 4x så store ut som på bildet under?

Har hun silikon? Har bare aldri sett jenter med årer OG naturlige pupper? x)

[ATTACH]108543[/ATTACH]

Ikke så spesielt pupper dette her vel? =Muskelpupper i mine øyne hvertfall.

(PS: Som jeg skrev i første innlegget, så har jeg jo ikke akkurat noe særlig pupper fra før av heller......)

post-22439-14440944429467_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er fettprosenten, en annen er pumpen og flexinga :p

(pluss posen i den første er jo litt kuka, du veit hvor man "diskret" presser arma sammen sånn at man får mer kløft)

Hu hevder jo sjæl at hu er helt naturlig, hvilket høres ekstremt lite trolig ut. Siden dette er 2.5 års forskjell

923061_244813348993844_1758520685_n.jpg

Men skal jo aldri si aldri angående puppa. De ser jo ikke veldig silikonbaserte ut når hu har pumpen og flexer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å få skikkelig muskelpupper! Mine monsterpupper er slanka vekk, så nå er det bare vrengte bukselummer igjen... Så da må det bli muskelpupp, jeg nekter å ta silikon!

Godt å høre. Fruen truer med å fylle opp av samme grunn, men jeg prøver å få ho bort fra det. Ho har riktignok aldri hatt monsterpupper, men læll... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Fruen truer med å fylle opp av samme grunn, men jeg prøver å få ho bort fra det. Ho har riktignok aldri hatt monsterpupper, men læll... :)

Jeg har smålig problemer med å skjønne hvordan folk orker å ta seg råd til å betale 30-40.000 for noe som i de fleste tilfeller bare varer 5-10 år, og enda mindre skjønner jeg meg på jenter som er tynne som streker som får blåst opp ett par ballonger framme. Men selvfølgelig, det er hver sin smak, og det er ikke alle som har fått oppleve å ha monsterpupper på den tungvindte måten.. Jeg har en rygg som neppe kommer til å bli bra, noen gang. Men joda, de var JÆVLIG FINE!! Det skal jeg absulut ikke nekte på, og de hang heller ikke, noe jeg finner meget fasinerende(jeg var på 90j på det største, 110 kg), men jeg er mer fornøyd med størrelsen nå. Og pushup bher gjør underverker med et slæskete og tomt forparti! Trenger ikke noen puppemann den dagen jeg forelsker meg, for rompa mi begynner å bli jævlig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo faktisk en del jenter på selvtillitta det å få silikon, de føler seg liksom mer kvinnelig med et større brystparti. Synes det er trist at det blir sånt, for jeg synes naturlige pupper er fantastisk pene:) og jeg har dt fantastisk gøy med mine vrengte bukselommer, gud det er mye tøv man kan gjøre med slikt når man kjeder seg!:D (neei, not the dirtyway! Eller, dt går jo og da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smålig problemer med å skjønne hvordan folk orker å ta seg råd til å betale 30-40.000 for noe som i de fleste tilfeller bare varer 5-10 år, og enda mindre skjønner jeg meg på jenter som er tynne som streker som får blåst opp ett par ballonger framme. Men selvfølgelig, det er hver sin smak, og det er ikke alle som har fått oppleve å ha monsterpupper på den tungvindte måten.. Jeg har en rygg som neppe kommer til å bli bra, noen gang. Men joda, de var JÆVLIG FINE!! Det skal jeg absulut ikke nekte på, og de hang heller ikke, noe jeg finner meget fasinerende(jeg var på 90j på det største, 110 kg), men jeg er mer fornøyd med størrelsen nå. Og pushup bher gjør underverker med et slæskete og tomt forparti! Trenger ikke noen puppemann den dagen jeg forelsker meg, for rompa mi begynner å bli jævlig fin!

Men så må du åg tenka på at d finns flerne grunner t å fylla på puppene ;) å d e forskjell på ko mye folk fylle på. å d e gammalt d at du må bytta di ut ette 10 år... Å kanskje du har et småli problem me å forstå d fordi du aldri har vert i den situasjonen sjøl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...