Jump to content
Tuba

Kva skal du bli når du blir stor?

Recommended Posts

Fortsetter under...

Når jeg blir stor skal ta over jobben til Moder Theresa, siden jeg ble oppkalt etter henne.

Annonse

Jeg skal videreutdanne meg til konditor/dessertkokk, og bli JÆVLIG god på det. Eller skal jeg ta ped og etterutdanne meg til lærer. Så skal jeg bli lykkelig en eller annen gang.

salg og markedsførings sjef :) jobbe med noe jeg interesserer meg for...reiseliv, fitness, biler elns. BI til høsten.

Glemte å si at jeg og skal bli allmektig! Og å barikadere Nordnes og forsvare det med sverd.

Nordnes kan du få. Så kan du danse rundt med pingvinane. Eventuelt lage vollgrav og sleppe aligatorane uti.

Annonse

Jeg vil bli konge:D ...sånn ellers er jeg ferdig utdanna lærer nå, så blir vel det jeg jobber med frem til jeg blir konge^^

Kjønnskifte og da ell? :p:hilarious: Kan jeg bli dronninga di eller? :happy:

Jeg vil bli konge:D ...sånn ellers er jeg ferdig utdanna lærer nå, så blir vel det jeg jobber med frem til jeg blir konge^^

Jeg vil også bli konge, men både gubben og eldste dattera mi slår hardt ned på meg og sier at det ikke går, for jeg er jente.

Det første jeg skal gjøre når jeg blir konge er å slå hardt ned på slik tullprat :-p

Jeg vil også bli konge, men både gubben og eldste dattera mi slår hardt ned på meg og sier at det ikke går, for jeg er jente.

Det første jeg skal gjøre når jeg blir konge er å slå hardt ned på slik tullprat :-p

Akkurat! du har forstått det:D

Kjønnskifte og da ell? :p:hilarious: Kan jeg bli dronninga di eller? :happy:

Kjønnskifte nei? :p Når jeg blir konge så skal alle som vil kunne bli konge (gitt at de klarer å defeate meg såklart, her snakker vi gammeldags krigføring med knyttnevene og evt sverd, skytevåpen kommer til å bli forbudt og destruert)

Akkurat! du har forstått det:D

Kjønnskifte nei? :p Når jeg blir konge så skal alle som vil kunne bli konge (gitt at de klarer å defeate meg såklart, her snakker vi gammeldags krigføring med knyttnevene og evt sverd, skytevåpen kommer til å bli forbudt og destruert)

Fritt for å være dronning.. Siden jeg ikke kan slåss, joiner jeg heller deg og blir heiagjeng :hilarious::joyful: (Fikk jeg planer for da jeg blir stor da :D)