Gå til innhold

Lettere blåmerker


Lilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er noen mennesker som får lettere blåmerker - det bare er sånn og i de aller fleste tilfeller er det ikke farlig. Men er det et "problem" som plutselig oppstår, bør man kontakte lege. Bl. a. leukemi kan gi slike symptomer...

:mellow:....skjønner du hvorfor jeg tror jeg har kreft hver eneste dag jeg våkner opp etter å vært på byen? Her forer du jo til og med hypokonderen i meg:eek:Og jeg som skal ut i kveld!

Ro ned reka, som jeg skriver i første setning, så er det i de aller fleste tilfeller ikke farlig. Det man bør være obs på er når det oppstår helt plutselig - uten grunn. Når du er på byen, så er det vel sikkert en "grunn" til at du får dem,*kremt*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare være veldig presis med va man sier her på FB ellers så sklir det rett ut i koffert prat :p

..ofte er det min egen skyld, når folk tenker koffert ut ifra hva jeg skriver eller sier, jeg har en tendens til å få ting til å høres ut som noe helt annet enn jeg egentlig mente:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...