Gå til innhold

Lettere blåmerker


Lilo

Anbefalte innlegg

Etter at jeg begynte å miste en del fett har jeg begynt å få blåmerker kjempelett. Så lett at i dag skulle det faktisk ikke mer til enn at jeg ble så vidt kløpet, så var det et lite blåmerke på armen knappe 5 min etter. Noen flere som har vært borti det? Evt noen logisk forklaring på hvorfor det skjer?

De forsvinner relativt raskt igjen, så det er ikke noe stort problem. Bare litt ugunstig å skulle være porselensdukke... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noen mennesker som får lettere blåmerker - det bare er sånn og i de aller fleste tilfeller er det ikke farlig. Men er det et "problem" som plutselig oppstår, bør man kontakte lege. Bl. a. leukemi kan gi slike symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noen mennesker som får lettere blåmerker - det bare er sånn og i de aller fleste tilfeller er det ikke farlig. Men er det et "problem" som plutselig oppstår, bør man kontakte lege. Bl. a. leukemi kan gi slike symptomer...

:mellow:....skjønner du hvorfor jeg tror jeg har kreft hver eneste dag jeg våkner opp etter å vært på byen? Her forer du jo til og med hypokonderen i meg:eek:Og jeg som skal ut i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi flere :0) Får blåmerker sykt fort jeg også. og jeg har blåmerker på begge skuldre etter vektstangen når jeg tar knebøy :D

Haha, samme her. :p Så ja, vi er virkelig flere på dette med blåmerker. Jeg har alltid vært sånn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere :0) Får blåmerker sykt fort jeg også. og jeg har blåmerker på begge skuldre etter vektstangen når jeg tar knebøy :D

Det hadde jeg i begynnelsen også, siden stanga bare traff bein omtrent. Hvor har du stanga? DU kan prøve å legge den litt lavere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. :p Så ja, vi er virkelig flere på dette med blåmerker. Jeg har alltid vært sånn, da.

Det hadde jeg i begynnelsen også, siden stanga bare traff bein omtrent. Hvor har du stanga? DU kan prøve å legge den litt lavere:D

Jeg har den lavt bak, men ser ikke ut til at det hjelper nevneverdig :p Må få noen flere muskler der !!! hehe Har egentlig alltid fått lett blåmerker jeg også , men mer nå etter at jeg begynte med vekttrening. Det har sikkert ingen sammenheng, sikkert en tilfeldighet bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...