Gå til innhold

Smoothie blender!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kMix fra Kenwood.

Funker gull.

Kan ha litt problemer med at allt ikke havner i bunn dersom man bruker mye frossen frukt, så man må riste litt på den.

Men ellers så er den solid og god.

Selv bruker jeg den mest når jeg skal lage tykke tomatbaserte sauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en blender fra Wilfa, modellen heter "BL 1200", tror den koster 900 på elkjøp/lefdal. Helt super! Beholderen er av glass, og erfaringsmessig er det verdt å investere litt i kvalitetsblendere foran de billigste i tynn plast. Pleier også å male mandler i den.

Edit: når det gjelder kenwooden som er på tilbud hos OBS!, så har jeg hatt den tidligere. Det sier sitt for min del, synes spesielt at den knuser helt sykt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blant rimeligere blendere er BL1200 fra Wilfa er en de bedre. Electrolux har også gode blendere til rundt tusenlappen hvis man synes steget opp til en Kitchen Aid er for stor. Veldig synd at Philips ikke selger sin toppmodell lenger, for den var i en klasse for seg selv; både på resultat og på enkelhet med rengjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fra Kenwood som holdt ut i mange år. Den var spesifikt for smoothie, med "tappekran". Veldig solid og god kvalitet, MEN jeg hadde samme problemet som Raptorial med at jeg ofte måtte riste løs frossen frukt/bær i bunnen. I tillegg var det litt irriterende at selve tappekrana ikke var avstengt fra resten, slik at det første som kom ut når jeg åpnet krana var bare vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få KitchenAid billigere hvis du søker på kelkoo.no. Så dem til ca 1600,-, men det hadde ikke den fargen jeg ønsket, hehe :(

De ble forøvrig suverent "best i test" for et par år tilbake. De med tappekran har jeg liten tro på i forhold til KitchenAiden, som virkelig er knallgod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...