Gå til innhold

Post bilder av dine største materielle ønsker.


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Det er ikke dem, hvis det var det du tenkte på? :) Totilas har fire hvite sokker, og han er heller ikke Dansk Varmblods :) Jeg hadde for øvrig ikke takket nei til Totilas heller :p

Stemmer... han har 4 hvite sokker! Hvem er det da? har ikke sett mange hester av det kaliberet totilas er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer... han har 4 hvite sokker! Hvem er det da? har ikke sett mange hester av det kaliberet totilas er....

Litt usikker, jeg søkte bare på "dressurhest" på Google :) det ser ut som Andreas Helgestrand som sier, nå en eller annen Blue Hors-hingst kanskje? :) Totilas er überlekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relativt mye moderate ønsker her mtp. at det er helt uten begrensninger hva man kan ønske seg. Hva med en DEATH STAR når man først er i gang? :D

Jeg realiserte guttedrømmen i forigårs og kjøpte meg en BMW Z4 M Coupe. [ATTACH=full]108559[/ATTACH]

Med ubegrenset budsjett hadde jeg seff kjøpt flere og langt drøyere kjøretøy, men den er helt fantastisk å kjøre. Prøvekjørte en Ferrari og støynivået gjorde den ubrukelig i hverdagen. Biler er jo til for å kjøres :)

Ellers har jeg lyst på lappen på helikopter og småfly og deretter eie en av delene. Skal selge leiligheten om 1-2 år, noe jeg gleder meg til. Da blir det enebolig med eget styrkerom med insane utstyrsnivå.

Jo, så ønsker jeg meg Mcintosh elektronikk og Martin Logan elektrostater og bytte ut Classéen/Sonusene som står i stuen. Men mest av alt ønsker jeg meg bedre akustikk, fordi den er helt jævlig. Gjør alt utenom hodetelefoner ubrukelig...:(

RIP? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt mye moderate ønsker her mtp. at det er helt uten begrensninger hva man kan ønske seg. Hva med en DEATH STAR når man først er i gang? :D

Jeg realiserte guttedrømmen i forigårs og kjøpte meg en BMW Z4 M Coupe. [ATTACH=full]108559[/ATTACH]

Med ubegrenset budsjett hadde jeg seff kjøpt flere og langt drøyere kjøretøy, men den er helt fantastisk å kjøre. Prøvekjørte en Ferrari og støynivået gjorde den ubrukelig i hverdagen. Biler er jo til for å kjøres :)

Ellers har jeg lyst på lappen på helikopter og småfly og deretter eie en av delene. Skal selge leiligheten om 1-2 år, noe jeg gleder meg til. Da blir det enebolig med eget styrkerom med insane utstyrsnivå.

Jo, så ønsker jeg meg Mcintosh elektronikk og Martin Logan elektrostater og bytte ut Classéen/Sonusene som står i stuen. Men mest av alt ønsker jeg meg bedre akustikk, fordi den er helt jævlig. Gjør alt utenom hodetelefoner ubrukelig...:(

Mannen (29) kjøpte millionbilen i forrige uke | ba.no

Kondolerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har i grunn ønsker som er litt mindre materialistiske, i retning reiser og opplevelser, men hell - let's go:

Awesome leilighet i Tokyo:

Luxury-apartments-in-Tokyo-Midtown-023.jpg

En katamaran til å seilie litt i karibien med hadde heller ikke vært å forakte:

4481.jpg

Et krypinn litt utenfor allfarvei i Karibien, til når en ikke seiler, kunne jo òg vært praktisk:

544.jpg

Næh, tror jeg egentlig er ganske lite kreativ når det kommer til materialistiske goder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja, det hadde ikke vært feil^^

Jeg hadde heller ikke hatt noe imot å kunne oppgradere mitt D300 til et D3X:

353_25442_D3X_34l.png

Cute.... (hehehe, klarte ikke la være)

Men er fornøyd med mitt M8 og mitt M7 faktisk. Dog, en oppgradering til et vanlig M9 ville jo vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...