Gå til innhold

Din beste tid på 3000 m?


Tempal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestetiden min som er målt på 3km er 12:34.. liker best å løpe lengre:p

Tredemølle er "lettere" enn ute.. ingen vind.. og båndet flytter foten bakover så du bruker en del mindre krefter på avsparket. Du kan gjøre opp for den manglende luftmotstanden ved å ha stigning på mølla. Men det er jo kjekkere å løpe ute da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg nok det, selv syns jeg det er motiverende og løpe ute. Liker korte distanser. Har nylig nådd målet mitt på under 12.

11.44 er den nye tiden og slå. Håper vel på under 10 en gang, men det trur jeg blir hardt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel en personlig beste på 10:34, men det begynner å bli voldsomt lenge sida nå.

(9:58 på tredemølle)

Dreiv med skiskyting før, og det var mye løping. Og 3000m var jo liksom testen over alle tester.

Men etter å ha knust deler av kneskåla, gått opp 20 kg og generelt sett utvikla et intenst hat mot utholdenhetstester... så vil jeg nok si at tida mi på 3k har sunket betraktelig.

Sist jeg sjekka, så var tida 11:50 med varierende stigning 7 måneder etter at jeg fikk kneskaden. (skader er jeg så dum at jeg "ignorerer", men gi meg lett forkjølelse og jeg er sikker på at jeg skal dø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Shit ja det hørtes tungt ut :p Hva løper du 3 km på i dag?

Ja. "Glemte" i tillegg å drikke vann mens jeg løp, så jeg fikk noen heftige kramper mot slutten i ene oppoverbakken.:p

Nå er jeg fullstendig utrent med tanke på løping, så jeg vil tippe 13 minutter og noe. Var vel det jeg løp på sist gang uten noe særlig grunnlag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. "Glemte" i tillegg å drikke vann mens jeg løp, så jeg fikk noen heftige kramper mot slutten i ene oppoverbakken.:p

Nå er jeg fullstendig utrent med tanke på løping, så jeg vil tippe 13 minutter og noe. Var vel det jeg løp på sist gang uten noe særlig grunnlag. :)

13minutter er ikke veldig utrent(?) Syns det er helt ok jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helt greit ja. Regner med det er grunnlaget fra langrenn i ung alder som holder meg oppe.;)

Det høre logisk ut! :) Går endel på ski når det er vinter selv. Kjøpe meg en Landevei sykkel som jeg også hadde stoore ambisjoner om og utnytte, men det var ikke helt min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...