Gå til innhold

Streaming/se tv på Ipad.


Chiara

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Ipad... Og jeg har en side på nett der jeg laster/streamer tvshows. Om jeg åpner den på ipaden så er den bare svart. Er det en plugin eller app jeg da må ha?

( Dette er siden foresten:Project Free TV - Watch all your favorite tv shows and movies online free . Jeg liker å streame, ikke laste ned..)

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre har ikke iPad native støtte for flash. Men det er laget browsere hvor dette skal fungere.

Puffin - Puffin Web Browser for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Skyfire - Skyfire Web Browser - Your Path to Flash Video on iPhone for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Her er en video som demonstrerer Puffin:

http://www.youtube.com/watch?v=Ex20LSPt1-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en annen, husker ikke hva den het, men det fungerer slik at en server et annet sted leser nettsiden for deg og sender videre. Det ble dårlig kvalitet og litt lagging på et flashspill, så jeg ville ikke skrudd forhåpningene for høyt opp.

Ellers begynner jo tilbudet på abbonementsbaserte tjenester å ta seg opp, og tv.nrk.no er fantastisk. Nesten så jeg er glad for at jeg får lov til å betale lisens når jeg bruker den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...