Hugo2 Posted December 6, 2014 Hva er ditt beste tips til ei som skal skaffe seg hund for første gang? En bullterrier om det har noe å si. Ordne deg med en real god forsikring-det er MYE sykdom på Bull Terriern... (Allergi og hudproblemer!!!) Sjekk linjer bakover, hør med andre valpekjøpere(om mulig), spør oppdretter om det. 1 Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
tinas_stil Posted December 18, 2014 Noen her inne fra skien og porsgrunn + omegn som har hund og føler at tiden mellom jobb, fritid og trening ikke alltid strekker til? Jeg er hundelufter i porsgrunn og dekker egentlig hele området fra Skjelsvik og til Luksefjell pluss litt til! Søstra mi er også med i den bedriften, som vi skal starte opp etter jul, hun bor i skien og vil derfor ha det området å gå med hunder. For mer info sjekk ut: www.facebook.com/icarehundelufting Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gecko Posted December 18, 2014 Min 2,5 år gamle Shiba er en vanvittig morsom og snill hund som elsker alle mennesker. Hans liker blant annet å løpe rundt i ring, tigge om mat og stjele sokkene mine. Har kun brukt positiv forsterkelse som opplæring og det har medført til en ordentlig glad gutt og snill hund 4 Ole Andreas, Stephanie F, vesen and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
tinas_stil Posted December 29, 2014 Lita, 3 år Iben, 1 år 5 emic, Net88888, Hugo2 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hugo2 Posted December 29, 2014 Lita, 3 år Iben, 1 år 1 Indiska reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hugo2 Posted December 29, 2014 Fine bilder, Haha- sjekk uttrykket på Iben da:) " Hey, I am handsome and I know it, wink wink " :cool: 1 tinas_stil reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kila Posted December 29, 2014 [ATTACH]156107[/ATTACH] Vi er litt trege, men God Jul fra Shi Tzu`mixen Roxy (3 år) 3 Inger-Lise, Net88888 and Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian Rotset Posted December 30, 2014 Her er vår Rottweiler, Bisarr han ble 6 år nå på juleaften og er muligens den søteste hunden jeg vet av iallefall, ufattelig artig kar med uendelig personlighet og masse lyder [ATTACH=full]156166[/ATTACH] 11 AuroraMarie, Indiska, Net88888 and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hugo2 Posted January 2, 2015 Min gamle BulleKno <3 4 Aequitas, Net88888, Tutogkjør and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Peanøtt Posted January 13, 2015 Her er min lille klovn, miniatyr bullterrier på 15 mnd: 5 emic, Stephanie F, FrkHoel and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
FrkHoel Posted January 13, 2015 Her er min lille klovn, miniatyr bullterrier på 15 mnd: Savner bullen min Nydelig minibull 1 Peanøtt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kamilligram Posted February 16, 2015 Vår hund er bitteliten, men jævlig kul og søt. Også har han syyyykt store ører. 6 FitFish, Tiwas, Tutogkjør and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
emic Posted February 16, 2015 Her er vofsejenta mi! En hoppende glad Airedale Terrier på snaaaart to år Stella og Guinness.. her er hun litt over 2 mnd og på størrelse med pus. [ATTACH]158542[/ATTACH] Vokst litt, nå er pus nesten på størrelse med hodet hennes [ATTACH]158543[/ATTACH] Ett år mellom bildene.. Fiiiiine vofsen [ATTACH]158547[/ATTACH] Hun ELSKER snø [ATTACH]158544[/ATTACH] Og papp. Eggekartong er favoritten [ATTACH]158545[/ATTACH] Ble endel bilder ja. Kan lissom ikke bare dele ETT.. hehehe.. 10 Net88888, Sentadilla, kamilligram and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kamilligram Posted February 16, 2015 Det siste bildet der var helt fantastisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sentadilla Posted February 16, 2015 Herlig sistebilde! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kamilligram Posted February 16, 2015 Jeg må poste to til av min skapning fra en morgenstund vi hadde her om dagen før jeg skulle på trening. Fra sjarmis til tard på et millisekund. 4 Kiira, Tutogkjør, emic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
emic Posted February 16, 2015 [ATTACH]158561[/ATTACH] Stella er flink på tard. Her i form av Sid fra istid.. Hun er egentlig veldig lik han i oppførselen, heh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BROrilla Posted May 14, 2015 4 Net88888, xZinix, M. B. and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites