Jump to content
wombat

Hundetråd (voff voff)

Recommended Posts

Fortsetter under...

LEKKER! :love:

Går en sånn og rusler et sted her bortenfor meg og jeg er på tur til å kjøre av veien hver gang. Den er utrolig lik din faktisk, bare litt mørkere.

Fantastisk hunderase :D

Elsker hunder! Har en liten tass selv :love:

En skjønn liten, kosete, og til tider rampete engel av rasen yorkshire terrier, på syv år. Han er glad i å være oppmerksomhetssyk når man er opptatt, posere på bilder for å vise hvor søt og kjekk han er, og ellers lukte på blomster og løpe rundt ute. Men bare hvis det er fint vær, hvis det regner eller er kaldt er han en liten diva som helst bare vil være inne og varme seg. Er han tilfeldigvis ute og været blir dårlig, hopper han heller inn i noens jakke eller sekk.

post-13101-14440949223186_thumb.jpg

post-13101-14440949218465_thumb.jpg

post-13101-1444094921904_thumb.jpg

post-13101-14440949219532_thumb.jpg

post-13101-14440949219913_thumb.jpg

post-13101-14440949220666_thumb.jpg

post-13101-14440949221441_thumb.jpg

post-13101-14440949222417_thumb.jpg

post-13101-1444094922286_thumb.jpg

Annonse

[ATTACH]113111[/ATTACH]

Lignet ikke de to veldig? XD

Jo, i grunn! Veldig like tegninger på dem. :)

Pippi er en av de hundene som krever egen IG-konto, og jeg er tragisk nok en av de hundemammaene som gir etter. ^^,

Annonse

Labrador. Australsk jaktlabrador - kraftigere hode enn den norske, men midt mellom norsk "vanlig" og norsk jaktlabrador :)

[ATTACH]113181[/ATTACH][ATTACH]113182[/ATTACH][ATTACH]113183[/ATTACH][ATTACH]113184[/ATTACH]

Savner iblandt å ha raser som er litt mer anlagt til lydighet mht innkalling. Mine kan ikke være løse som voksne....

Savner iblandt å ha raser som er litt mer anlagt til lydighet mht innkalling. Mine kan ikke være løse som voksne....

Min blir like sjokkert hver gang båndet kommer frem. Heldig vis er politiet i Asker veldig snille. Pleier å tusle forbi politistasjonen - midt i tettbygd strøk og i båndtvangen med hunden løs. Politiet har til og med satt seg på huk for å hilse og sier det er heeeelt fint så lenge man har kontroll :D

Min blir like sjokkert hver gang båndet kommer frem. Heldig vis er politiet i Asker veldig snille. Pleier å tusle forbi politistasjonen - midt i tettbygd strøk og i båndtvangen med hunden løs. Politiet har til og med satt seg på huk for å hilse og sier det er heeeelt fint så lenge man har kontroll :D

Heldig du :) Men de blir ikke lydige av seg selv så du må ha gjort jobben riktig :)

Mine er lydige, helt til noe annet fanger interessen og da er 10 ville hester enklere å stoppe :p Sånn er de bare!