Jump to content
MBW

Håper å motivere andre som ''ikke trodde det var mulig''

Recommended Posts

Fortsetter under...

67062_10152654181910392_1171841844_n.jpg

Heisann, jeg er ei jente på 21 år som selv føler jeg har oppnådd fantastiske resultater og er superstolt av meg selv. Sommeren 2011 begynte jeg på en reise som både har forandret meg psykisk og fysisk. Jeg har hatt en vektnedgang på 40 kg. På første bildet var jeg rundt 116, men da jeg begynte det hele var vekten 118. Det andre bildet er jeg 85 kg, og siste er jeg 78. Nå begynner veien videre mot nye mål og drømmer.

Jeg tar av meg hatten for deg! Godt jobbet, sterk gjort!! :) :)

Annonse

Bøyer meg i støvet! Din historie var akkurat den vitamininnsprøytningen jeg trengte nå :)

Tusen takk, hyggelig å kunne vær til ''hjelp'' :D

På "feitest" i fjor vinter. Så var jeg nede på ca. prosenten som det andre bildet på sommeren til et opptak, så mistet jeg alle muskler og har bygd meg opp igjen til det markerte bildet (nå i dag).

EDIT:

Fatphoto = 90 kg, skinnyphoto = ca. 78 kg :)

Veldig imponerende da! :)

Gratulerer :) Hva er neste mål?

Neste mål er øke prestasjoner, få mer kunnskap om kropp, mat og trening, få ned fettprosenten, og forhåpentligvis finne et team som vil ha meg og delta i bikinifitness i 2014, så gjenstår mye hardt arbeid :)

Annonse

Wow, syyykt bra jobba :)

Kan jeg spørre om en ting? Jeg har veid 115kg på det meste, nå veier jeg 79kg. Jeg har trent en del, men huden ser ikke ut til å stramme seg inn. Har du/har du hatt dette problemet?

Wow, syyykt bra jobba :)

Kan jeg spørre om en ting? Jeg har veid 115kg på det meste, nå veier jeg 79kg. Jeg har trent en del, men huden ser ikke ut til å stramme seg inn. Har du/har du hatt dette problemet?

Ja, den henger jo noen steder, men hjelper med styrketrening da :) Superjobb av deg da! :)

Ja, den henger jo noen steder, men hjelper med styrketrening da :) Superjobb av deg da! :)

Jeg trener masse styrke så jeg får bare se hvordan alt blir etterhvert :) Tusen takk og igjen i like måte :D

Utrolig godt jobbet! Jeg er på samme reisa selv (begynte på 106 i januar, nede på ca 92.5 nå), og trengte virkelig en vitamininnsprøytning i form av noen som har gjort det jeg håper å oppnå. Veldig kult å lese en sånn suksesshistorie.