Jump to content
wombat

Blåmerker

Recommended Posts

Ja, har fått meg noen SKIKKELIGE skader ass (visste ikke helt hvilken kategori som passet, men)...

Nei, greien er at jeg har fått så sykt mye blåmerker.

Begge hoftebeina (de greiene som stikker litt ut mellom magen og kvinnetissen) er rammet rimelig hardt, jeg har på vristen, jeg har på underarmen, i nakken, på skuldrene, på ribbeinet og håndleddet. Alle kom helt plutselig uten at jeg har dunket meg eller det har skjedd noe spesielt. Det virker som det dukket opp etter trening - så jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre og isåfall hva er det?

Fortsetter under...

Noen sammenheng her? :p

Nei, fikk de før det.

Alvorlig talt :p

Presiserer igjen:

"Det virker som det dukket opp etter trening"

Jeg har også blåmerker på hoftebeina blant annet.. Tror mine kommer av hip trusth/glutebridge. Har blåmerker andre steder også. Vet at noe kommer av massasjerulle/markløft osv. Er vanlig vil jeg tro? :)

Jeg har også blåmerker på hoftebeina blant annet.. Tror mine kommer av hip trusth/glutebridge. Har blåmerker andre steder også. Vet at noe kommer av massasjerulle/markløft osv. Er vanlig vil jeg tro? :)

Hm. Først trodde jeg det var fra rygghev, også trodde jeg det var stangen fra markløft, men så dukket det liksom opp på et helt "dødt" sted i armen og på ribbeinet, og derfor ble jeg usikker... Men kanskje det bare er det da :)

Annonse

Jeg får også random blåmerker. Etter beintrening kan det godt dukke opp noen. Trente glutes nylig og da dukket det opp noen på baken også. Tror det har sammenheng med trening og lavere kroppsfett. Sikkert noen som vet.

Tror jeg fant årsaken idag. Kom hjem, oppdaget 9 nye blåmerker. Jobbet gjennom hukommelsen og fant ut:

- Jeg mistet 2 vekskiver på foten

- Jeg mistet en vektstang på kneet

- Jeg slo en vektstang i bakhodet

- Jeg rullet på en vektskive når jeg gjorde mageøvelser

- Jeg smalt kneet i knebøystativet så det nesten veltet

- Typen smalt en vektstang i bakhodet mitt

- Snublet i trappen

- Slo ribbeinet i vektskive

- Slo kragebeinet i et stativ

Konkluderer med at det bare er jeg som er klumsete (mest sannsynlig etter dagens undersøkelser).

Guest Jester

Er vell heller alle de vektstengene til hodet som gjør at du sliter med å huske ting som å miste vektskiver på foten +++

Er vell heller alle de vektstengene til hodet som gjør at du sliter med å huske ting som å miste vektskiver på foten +++

Ehehehe. Ikke mobb de som er klønete.

Guest Jester
Ehehehe. Ikke mobb de som er klønete.

Heldigvis kan man bøye med ti tommeltotter og sykkelhjelm :)