Gå til innhold

Farge påvirker trening!


Anbefalte innlegg

Slik påvirker farger treningen

Syns det var litt morsomt..

"Neonfarger

hjerte.jpg

Det høres utrolig ut, men disse får deg faktisk til å yte enda litt til. Med knallfarger på treningsutstyret føler du deg som en ekte idrettsstjerne! Jo sterkere fargen er, dest mer av fargenes egenskaper får du."

SÅÅÅ kle deg i all verdens sterke kraftige lyse fine farger og du vil bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Trente i lilla og orange, hadde ei rævva økt.. Men muligens at det hadde noe med kvinneligsyklus og dritt å gjøre..

Lilla funket bra for meg altså, i morgen skal jeg ta den helt ut med spygrønne sokker.

Forsiktig så du ikke "overdo it".."With great power comes great responsibility"!

Hahah! Jeg skal eksperimentere med diverse fargevalg fremover og se hva som gir mest gainz. Det blir både kakediagram og illustrasjonbilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla funket bra for meg altså, i morgen skal jeg ta den helt ut med spygrønne sokker.

Hahah! Jeg skal eksperimentere med diverse fargevalg fremover og se hva som gir mest gainz. Det blir både kakediagram og illustrasjonbilder!

Liker! ;)

Trente i lilla og orange, hadde ei rævva økt.. Men muligens at det hadde noe med kvinneligsyklus og dritt å gjøre..

Jepp, bevisst at under PMS så har ikke farger påvirkning på styrke spesielt. MEN du kan få merkbar økning hvis du har sånn flowerpower tskjorte :) Tester du for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...