Jump to content
SteffenAJensen

Plyosize - Not really diggin' it, yet!

Recommended Posts

Hei,

Har tidligere prøvd ut programmene: 5x5, PHAT, RYP og mange andre hipphapp programmer (hvem har vel ikke et? hehe!)

Men for ikke så lenge siden prøvde jeg ut Plyosize, alternativ 2 som ligger her på fitnessbloggen.

  • Dag 1: Plyostrength fullkropp
  • Dag 2: Plyosize rygg
  • Dag 3: Plyosize bryst/triceps
  • Dag 4: Plyosize bein
  • Dag 5: Plyosize skuldre/biceps

Føler programmet belaster triceps/skuldre for mye gjennom hele uken, føler at triceps er i bruk hele tiden.

Nå vet jeg ikke hva dere andre har erfart med programmet, selv har jeg høy treningstoleranse og har 2 hviledager i uken på dette programmet. + styrken har ikke på noen måte gått ned pga dette.

Hva er deres erfaringer med programmet? :woot:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Hvor lenge har du trent?

Hvor lenge har du trent hvert program?

Og hvor lenge har du nå trent Plyosize?

At triceps får kjørt seg 3 ganger i uken er vel ikkje noe stress.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selv kun gode erfaringer med det. Følte selv ikke at det var noe problem med for mye belastning på skuldre de seks månedene jeg kjørte det. Rygg og bryst responderte meget bra.

Byttet til Wendler etter hvert, men var fordi jeg ikke kunne bruke så lang tid - varierte mellom 60 til 90 min per økt alt etter dagsform - på hver økt lengre og samtidig ville ha mer konvensjonell markløft inn i øktene.

Men alt i alt selv veldig fornøyd og følte som sagt jeg hadde god fremgang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har trent i 2 år, men snart 1 år dedikert, hvor jeg har trent siden 1. september 2012 da jeg startet på 62kg i kroppsvekt, og er nå 75kg og føler meg topp ellers. Har også alltid 100% fokus på trening, liker ikke å prate og tulle.

Har gått opp fra 50kg 5x5 i knebøy til 120kg 5x5 i knebøy osv!

PHAT har jeg trent i 4 måneder, RYP i 2 måneder, 5x5 i 5 måneder, og noe andre program litt sånn her og der.

Det kan vel være at triceps får kjørt seg litt for mye med tanke på jeg løfter mye på jobb også, men ja.

Skulle ønske jeg kanskje kunne modifisert litt på programmet, er ekstra glad i volumtrening og også å utfordre meg selv styrkemessig i tillegg. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...