Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent nybegynnerprogrammet på siden i omtrent et halvt år nå, og hatt forholdsvis bra progresjon.

Nylig har jeg for øvrig byttet over til dette programmet, og lurte litt på hvordan det ser ut?

Har drevet med idrett siden jeg var liten, og er i generell god form. Har trent varierende med styrke i ihvertfall et par år.

Ka dokk tru? :)

post-26877-14440939692706_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har igrunn tatt inn den etter å ha lest et part artikler på siden her :p men turte ikke teste den ut før det var rimelig få på treningssenteret, og det er det jo sjeldent!

Med benktrekk så mener jeg at man ligger med ansiktet ned på en skrå benk og løfter mandualer opp og bak.

Mens med inntrekk med stor ball innebærer at jeg har bena på ballen og henda i bakken, trekker så bena inn mot maven. Skjønner?

Kanskje ikke tidenes forklaring, men ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var litt for mange mageøvelser, og for lite beinøvelser

Hehe, det er vel litt typisk! :p Uansett, mener du da at det bør være flere øvelser på leggene eller på lår? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja, har igrunn tatt inn den etter å ha lest et part artikler på siden her :p men turte ikke teste den ut før det var rimelig få på treningssenteret, og det er det jo sjeldent!

Med benktrekk så mener jeg at man ligger med ansiktet ned på en skrå benk og løfter mandualer opp og bak.

Mens med inntrekk med stor ball innebærer at jeg har bena på ballen og henda i bakken, trekker så bena inn mot maven. Skjønner?

Kanskje ikke tidenes forklaring, men ;)

Jeg skjønner hva du mener=)

Knebøy, utfall, og benkpress er vel de øvelsene på dag 1 som er "verdt" å gjøre, på dag 2 er ihvertfall chins, dips, og roing/benktrekk er fine øvelser. Hvis du skal trene annenhver dag, hva med å f.eks ta noe ala;

dag 1 - Knebøy, markløft, utfall, benkpress, chinups +(sett inn hvilken isolasjonsøvelse du føler for)

dag 2 - Knebøy, markløft. dips, "benktrekk", evt skulderpress, og (isolasjonsøvelse)

evt Starting Strength, hvis du vil gå enda hardere til verks^^

?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, så du ville heller trent et par av musklene begge dagene? Tror tanken var å trene de musklene som var passive i økten første dag, andre dagen. If that made sense? Men det har kanskje ikke så mye for seg :(

Kan jeg for øvrig kjøre benkpress med mandualer? Syns det er litt tryggere når jeg er alene :p

Ooh, den så spennende ut! Takk for tipset :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...