Gå til innhold

Oversikt på cottage cheese priser?


Parkert_fgmgkh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan noen forklare meg greia med Cottage Cheese? Synes dere liksom at det er godt?

Ja, godt er det! :) Ikke såå godt (lite smak) alene, men kombinert med annet er det noe av det beste jeg spiser. I tillegg er jo næringsinnholdet veldig bra. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter prisendringen og de små boksene har jeg begynt å spise mager kesam istedenfor :p 86 kr kg de fleste plassene rundt om i Tromsø (ikke sjekket Rema).

Forresten, om dere vil ha spann fra Tine. Prøv å spør en person som bestiller varer fra Tine hos en butikk, om de er grei burde de klare å ordne det til en overkommelig pris, burde gi utslag nå. Men før prisen endret seg var det bare et par kroner forskjell, var ikke verdt det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epler delt i terninger, med kanel på, evt. litt kunstig søtning strødd over om man føler for det. Cottage Cheese blanda med yoghurt, evt. hakkede nøtter og/eller bær. Ellers passer Cottage Cheese godt i vaffel- og pannekakeoppskrifter, og jeg har det gjerne i taco i stede for rømme for variasjonens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...