Gå til innhold

Oversikt på cottage cheese priser?


Parkert_fgmgkh

Anbefalte innlegg

Har prøvd å søkt litt på forumet men fant ingen oversikt:p

[ATTACH]103146[/ATTACH]

Lurte på hva prisen på cottage cheese er rundt om på butikkene i Trondheim/resten av landet?

Coop prix Olderdalen. 250g TINE Cottage Cheese Original 16,- (skulle ha 22,- da jeg kom i kassa, men betalte 16,- etter at de fikk sjekket i kjøleskapet*) Kilospris: 64,-

post-951-14440939047132_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tenkt til å være kjempehyggelig å sjekke prisen direkte fra tine, men får bare opp 3 kg spann.... Iallefall kosta det meg 25.46kr for den store boksen på stor cash, som blir ASKO sitt butikkutslag, så vil regne med at den koster ca 24.97 kr om jeg hadde bestilt fra tine. Dermed har butikkene en fortjeneste på 10-15 kr, som er helt normalt sånn egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt til å være kjempehyggelig å sjekke prisen direkte fra tine, men får bare opp 3 kg spann.... Iallefall kosta det meg 25.46kr for den store boksen på stor cash, som blir ASKO sitt butikkutslag, så vil regne med at den koster ca 24.97 kr om jeg hadde bestilt fra tine. Dermed har butikkene en fortjeneste på 10-15 kr, som er helt normalt sånn egentlig :)

Er det mulig å kjøpe ett spann hos tine? ^^ Spiser ca 2,1kg CC i uka, så ett spann med ok utløpsdato hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...