Gå til innhold

Til crossfit verden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mye kunnskap kommer fra en sterk mann

Crossfit=sirkeltrening frå gymtimene på skulen.

Godt spørsmål. Tre grunner: 1) crossfitere som fremstiller seg som sykt hardcore og råsterke med 120 kg på stangen med isoporvekter som blir kult på bilder. Derav videoen. 2) de er tilsvarende

Postede bilder

Annonse

Annonse

341 kg er mer imponerende enn en muscle-up. Eller hva?

341 i bøy og tjukk eller lean og muscle-upkapabel?

Øh, tror jeg går for estetisk fysikk og muscle-ups. :cat:

Ad. x.x kroppsvekt i bøy, finnes det et tidspunkt hvor man når "diminishing returns" med mindre man skal stille i konkurranse i styrkeløft for eksempel, altså at skadepotensialet øker mer enn du får tilbake i form av muskelvekst og styrke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
341 i bøy og tjukk eller lean og muscle-upkapabel?

Bøyen er fremdeles mer imponerende, selv om muscleups kanskje ser mer imponerende ut :) (Jeg velger det samme som deg forøvrig, eller som nå - muscleupkapabel men ikke lean)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
341 kg i bøy altså. Dårlig formulert av meg over der.

Og uten belte. Og med bowlingsko.

Ad. x.x kroppsvekt i bøy, finnes det et tidspunkt hvor man når "diminishing returns" med mindre man skal stille i konkurranse i styrkeløft for eksempel, altså at skadepotensialet øker mer enn du får tilbake i form av muskelvekst og styrke?

Det kan man spørre seg om all toppidrett. Hvis målet ditt er beachbody2013 eller abs før juni er du nok mer opptatt av å ta shaken 15 min etter trening og grue seg til neste "ben-økt" enn om du er i nærheten av nivået av diminishing returns.

Mye kan sies om Rippetoe, her ranter han om training vs exercising. Hva gjør du?

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/rippetoe_throws_down

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...