Gå til innhold

"B30" , kom deg til neste nivå!


burny_

Anbefalte innlegg

Nei, her skal det peises på. Jeg er jo dame, og hikster litt over første dagen med masse overkropp og null booty-trening. Får vel lov til å slenge på litt glutebridge e.l. på slutten av økta hvis jeg føler for det?

Så kommer jo de evindelige spørsmålene om man kan justere noen øvelser pittelitt - jeg er ikke akkurat noen racer på pullups (for å si det veldig forsiktig), så bør jeg ta negative eller med strikk? Og - kan jeg ta dem hjemme, fordi jeg både er ei pingle til å vise andre hva jeg ikke kan, og hater rackene det tas pullups i på senteret.

15 reps er jo kardio på sitt aller verste. Gulp.

Ja du kan slenge på litt Glutebrigde på slutten der om du har noe energi igjen til det hehe.

Pullups kan du ta med strikk, eller ta negativer ja.

Kan ta de hjemme etter økta, men spørs hvor mye energi du har igjen til pullups etter å ha gjort resten først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hm, kanskje jeg skal teste dette programmet! Ser bra ut, har kjørt SL5x5 før og x-size nå i det siste. Eneste jeg savner er dips, kunne jeg feks kjørt dips i stedet for smalbenk på torsdagen? Dips er favorittøvelse numero uno!

Kan bytte dips med enten smalbenken eller pushups ja :)

Tag meg i loggen din når du begynner :)

Spor* Må teste ut dette, starter imorgen :D

Kult! Blir moro å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pushdowns med strikk - kan jeg bruke tau i kabel og helt superlette vekter? Senteret har ikke strikk, og jeg har bare blå..

Er de blå veldig tjukke? Fordel med strikk, men om det absolutt ikkje er et alternativ så går det med tau ja.

Sett etter et nytt program en stund nå, skal prøve dette..

Når pleier du å øke kg. i de øvelsene som ikke er bøy og benk?

Du kan starte på noen relativt greie vekter, og prøve å legge på 2,5kg i uka i starten, når det stagnerer, gå ned litt og start igjen. Bare å prøve seg fram litt :)

Tag meg i loggen din når du starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man øke på samme måte på tileggsøvelsene også? eller skal man kjøre tungt der hele tiden å bare øke i baseløft?

Ha hovedfokus på base øvelsene, i tilleggs øvelsene så ta det litt på feelingen, prøv å øk jevnt og trutt der og, men har du en dag med lite energi: Kjør litt lettere på de. En dag med mye energi: Gun på og kjør tungt.. :) Men unngå failure for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve det her b30 i 3 uke no, første uka 3x10 , neste uka 6x5 og så får æ kjenne etter men 30 rep 3 uka også.

Du burde gi det litt lengere tid enn som så :) Og begynn på ei vekt du klarer greit 6x5, så legger du bare på 2,5kg etter dette og lar reps/sett komme naturlig ettersom hvor tungt det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersettet med 15x5 biceps og facepulls.. pain :p.

Hehe skal være litt pain, må ut av komfortsona for å vokse og bli sterkere :) Kan ta det uten supersett og forøvrig, men kjekt å spare litt tid på slutten av økta :)

Må få deg logg så eg kan følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gi det litt lengere tid enn som så :) Og begynn på ei vekt du klarer greit 6x5, så legger du bare på 2,5kg etter dette og lar reps/sett komme naturlig ettersom hvor tungt det blir :)

hatt så mange uker no med skikkelig tungt å få reps og mange sett så denne uken er det 3x10 som gjelder. skal vurdere opplegge i uke 3 , men kjente godt av økten i dag. så lar jeg deg høre hva jeg synes. Er ikke den som bytter program hit og dit i eningen, men å alltid kjøre 6x5 kommer ikke til å passe inn i hovedprogrammet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...