Jump to content
Lisejenta

Fast & Furious 6

Recommended Posts

Gleda meg til den ja! Blir nok heftig:) En ting eg la merke til no er at Dwayne har veldig lange underarmar:p Eller så er det illusjon pga at dei er veldig tynne i forhold til overarmane:/ Ser og ut som han har krympa litt i det siste. Ser det spesielt på hals, nakke området. Men en imponerande fysikk han har oppnådd dei siste åra! Lure på om beina matcher resten.

Fortsetter under...

Gleda meg til den ja! Blir nok heftig:) En ting eg la merke til no er at Dwayne har veldig lange underarmar:p Eller så er det illusjon pga at dei er veldig tynne i forhold til overarmane:/ Ser og ut som han har krympa litt i det siste. Ser det spesielt på hals, nakke området. Men en imponerande fysikk han har oppnådd dei siste åra! Lure på om beina matcher resten.

Ser slik ut ja.

reg_634.therock.jc.121812.jpeg

Nekter å tro at du er så dum at du faktisk tror på det du selv skriver her.

Nekter å tro at noen er så dumme at de ikke tok ironien i det jeg skrev.

Annonse

det blir også pain & gain som alt er på kino i statene. (kommer til Norge først i August)

Pain & gain kommer 28. juni! Men jeg synes fortsatt det er alt for lenge til..

Annonse

Vin på face;

After watching FAST 5 in Rio, at the international Premiere last year... Paul, who has been on this journey with me since 1999, leans over and says, "you know, the best one is still in the can"

May 24th 2013...

post-25438-14440941735207_thumb.jpg

Six years ago, we dared to dream that Fast and Furious could be something significant... special...

And yet, I don't think anyone is prepared for what will happen on memorial day 2013.