Gå til innhold

Kule hundenavn på C?


NinaB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til md og finne navn, ikke alltid like lett. Bruk noe kort og enkelt hunden lett oppfatter :)

Så lenge jg er litt over middels int i hund selv og vurderer malle selv neste år så lurer ut på hvilken kennel du får fra?:)

Jeg har bestilt meg fra Grimner i Sverige. Kennel Grimner - Malinois

Kommer et mallekull her på Røros også til høsten som jeg vurderer (etter redningshunder). Men har nå en gang bestilt valpen fra sverige, og liker garantien, så da blir det derifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardio og Custus liker jeg kjempe godt, men synes de blir litt vel hannhund-aktige.. Men hadde jo vært supermorsomt å kalt henne cardio.

Har vurdert disse til nå; Cirka, Comma, Chili, Carisma, Cera, Calika, Contra, Cava, C-U og noen til.. Men pr nå står det mellom Cava og Contra.. Heldigvis har jeg noen mnd før jeg må ha bestemt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...