Jump to content
Iso

Nybegynner tråden

Recommended Posts

Lå i sengen igår og fikk som vanlig ikke sove. Kom på en ny greie som jeg tenkte kunne ha stor nytte. Det fungerer på denne måten; Man skriver et nytt innlegg med tips til nybegynnere type; "Prioriter baseløft", "Ikke glem å trene beina" I all hovedsak feil som nybegynnere gjør.

For hvert tips som feks får 5 likes, blir det ført opp her i førsteposten. På denne måten kan man lese gjennom en liste og få med seg mye nyttig.

Jeg kan vel starte listen med noe jeg tror de fleste er enige i:

1. Prioriter baseløft (Type: benkpress, markløft & knebøy)
  2. Ha en plan for økta - ikke dra på trening uten en plan om; hva, hvordan, hvor lenge
  3. Forvent ikke superresultater etter to økter!
  4. Den beste treninga er den som blir noe av!
  5. Når du har bestemt deg for å trene bruk bøker og nett til å lese opp(og se) på teknikk, hva hvordan. Bruk noen timer på å finne ut hva du faktisk må trene for å oppnå det du vil. Vær realistisk!

Fortsetter under...

Når du har bestemt deg for å trene bruk bøker og nett til å lese opp(og se) på teknikk, hva hvordan. Bruk noen timer på å finne ut hva du faktisk må trene for å oppnå det du vil. Vær realistisk!

Der var første posten oppdatert, tenker at vi venter med likes regelen inntil flere er med på å bidra i tråden.

Annonse

Har du lyst å bli grisesterk i benkpress?

Da må du trene baksiden (rygg, lats) like mye som du trener forsiden ( bryst, triceps, skuldre)

:)

Like mye om ikke MER :)