Gå til innhold

Motivasjonstråden for tjukkaser (20+ kg overvekt)


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte aldri å røyke. Flaks, det veier sikkert opp for at jeg liker å drikke smeltet parmesan i litervis og pusse tennene i brie. Ost :love:

Sweet dreams are made of cheese, who am i to dis a Brie?

Hakket mer ontopic; jeg er ganske ram på nugattien og smågodtspesialen selv, jeg kan uten problemer pløye igjennom en boks på to dager.For ikke å snakke om sånne blokker med nougat. Must RESIST! ÆÆÆH!

Nå er jeg heldigvis ikke like tynnfeit som jeg var lengre, men til gjengjeld på god vei mot bearmode. Heldigvis er det bare jeg som kan gjøre noe med det, and i will!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her løftes det tungt fire ganger i uka.

Tilbake på ketogent kosthold. Logger trening og logger mat.

Vekta ligger nå rett under 80 kg. Har satt målvekt på 77 kg i MFP, men merker jeg driter litt i vekta nå. All about them looks.

Ingen bukser passer lenger. Det er kun t-skjorter i medium som passer.

Så er temmelig fornøyd med tingenes tilstand nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Usikker på om du synes vekta er motiverende eller ei. Men jeg kjenner at det hadde vært herlig befriende å kun se fremgang eller tilbakegang. Mat er for godt, trening for kjedelig og døgnet har ikke nok timer. En ny vekt er nok AKKURAT det jeg trenger for at det skal skje noe:whistle::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om du synes vekta er motiverende eller ei. Men jeg kjenner at det hadde vært herlig befriende å kun se fremgang eller tilbakegang. Mat er for godt, trening for kjedelig og døgnet har ikke nok timer. En ny vekt er nok AKKURAT det jeg trenger for at det skal skje noe:whistle::whistle:

Jeg vurderer faktisk å kjøpe en sånn, men jeg liker ikke at jeg bryr meg så mye om tallet på vekta at jeg vurderer å kjøpe en sånn. Jeg veier jo det samme enten jeg har den vekta eller min gamle vekt. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Waddup, mah little chicken nuggetz?

Vært lite liv her i det siste...

Så da får jeg vel ta litt ansvar.

Oktober er over, og målvekta ble nådd! Veide 75,4 kg 1. november, og sier meg svært fornøyd med det.

Når er det reverse dietting på gang, dvs gradvis økning til først 2300 kcal dagen (fra 1800 kcal), regner med å gøre dette på to-tre uker. Så muligens øke til 2500 kcal/dagen. Vi får se.

Klarte chins igjen sist uke, fire på rappen, så da legger vi de til i treningsprogrammet for tirsdager. Målet er nå å klare ti.

Er også tilbake på pulverkjøret, dvs tar med litt smaskens proteiner og kreatin i bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...