Gå til innhold

Motivasjonstråden for tjukkaser (20+ kg overvekt)


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere komplimenter egentlig?? o_O:shy:

Jeg vil jo at andre enn meg skal se at jeg har gått ned i vekt, jeg vil jo gjerne høre at jeg ser bra ut osv.

Men hva svarer man liksom?

"Takk!"

"Jo, det har jaggu vært slitsomt!"

"Njeeeh, har jo tross alt mye igjen da..."

"Men du har jo OGSÅ gått ned mye!"

Må innrømme at jeg har brukt alle de over, og føler meg like teit uansett. Må være sjøltillitstrollet som driver å fucker up for meg!

Bare å få slått på den selvtillits-knappen først som sist (y)

Jeg blir nesten altfor cocky, men jeg er jo glad/stolt/full av energi, så da blir det fort sånn selv om jeg kun er halvveis :D

Var en venn jeg ikke hadde sett på en stund som påpekte at ''you look great!'' hvorpå jeg svarte ''thanks, yeah, I know, I feel great, I'm hot!'' ... det finnes selvfølgelig en mellomting her. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å få slått på den selvtillits-knappen først som sist (y)

Jeg blir nesten altfor cocky, men jeg er jo glad/stolt/full av energi, så da blir det fort sånn selv om jeg kun er halvveis :D

Var en venn jeg ikke hadde sett på en stund som påpekte at ''you look great!'' hvorpå jeg svarte ''thanks, yeah, I know, I feel great, I'm hot!'' ... det finnes selvfølgelig en mellomting her. Tror jeg.

Du får kanalisere CT Fletcher litt:

"Hell yeah, I look great, muthafucka, I am THE best lookin' muthafucka here, YOU ain't SHIT! If I was any hotter I'd burn that muthafuckin' SUN"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gleder meg til neste sommer da kan jeg ta i bruk igjen den garderoben som er forliten.Til og med sko blir trange når man legger på seg.Kjedelig for en skoelsker det!!

31 kg er bortesiden 27 des 2012, 19 kg igjen til normalvekt.Må ha en ny sexy rød kjole til jul :)

Så flink du har vært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på dette "skoleåret" trent 4 dager i uka pluss jeg har danset swing 2 ganger i uka og har lakt om kostholdet mitt totalt, men har ikke pint meg selv, og har på det klart og gå ned et sted mellom 10-15 kg. Det skal sant sies at jeg hadde nesten ikke muskler heller før dette, klarte kansje 2-3 push ups, 4 på en god dag, nå tar jeg lett 20. Men jeg sliter fortsatt med og holde meg vekke fra snop og søtsaker, det gjør at det er så tiltak og gå og trene når helga/ferien er over. Noen som har noen tips? Bruker krom og prøver og spise frukt i stedet, men sliter fordet.

Ellers så er jeg super fornøyd! Du kommer veldig langt med god disiplin har jeg erfart.

PS: Jeg veide et sted over 120kg og nå ligger jeg stabilt på 110. Neste mål er under 100 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innføre et belønningssystem til meg selv. Det er kanskje ikke bare positivt å gjøre det, siden man kan bli litt for opphengt i å gå ned mer og mer i vekt - men jeg tror jeg skal klare å gjøre det med hodet på rett plass. Håper på å nå det endelige målet innen utgangen av 2014.

Under 100 kg: Pedikyr/fotbehandling

Under 90 kg: Nye sko

Under 85 kg: Frisørtime med hodebunnsmassasje, hårkur, you name it

Under 80 kg: Splitter nytt undertøy!

75 kg: NY TATOVERING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal innføre et belønningssystem til meg selv. Det er kanskje ikke bare positivt å gjøre det, siden man kan bli litt for opphengt i å gå ned mer og mer i vekt - men jeg tror jeg skal klare å gjøre det med hodet på rett plass. Håper på å nå det endelige målet innen utgangen av 2014.

Under 100 kg: Pedikyr/fotbehandling

Under 90 kg: Nye sko

Under 85 kg: Frisørtime med hodebunnsmassasje, hårkur, you name it

Under 80 kg: Splitter nytt undertøy!

Ooh, liker belønningsideen din! Kanskje jeg lager min egen versjon :-)

Må evt legge av noen lapper for hver kg som forsvinner da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innføre et belønningssystem til meg selv. Det er kanskje ikke bare positivt å gjøre det, siden man kan bli litt for opphengt i å gå ned mer og mer i vekt - men jeg tror jeg skal klare å gjøre det med hodet på rett plass. Håper på å nå det endelige målet innen utgangen av 2014.

Under 100 kg: Pedikyr/fotbehandling

Under 90 kg: Nye sko

Under 85 kg: Frisørtime med hodebunnsmassasje, hårkur, you name it

Under 80 kg: Splitter nytt undertøy!

75 kg: NY TATOVERING!

Det var lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innføre et belønningssystem til meg selv. Det er kanskje ikke bare positivt å gjøre det, siden man kan bli litt for opphengt i å gå ned mer og mer i vekt - men jeg tror jeg skal klare å gjøre det med hodet på rett plass. Håper på å nå det endelige målet innen utgangen av 2014.

Under 100 kg: Pedikyr/fotbehandling

Under 90 kg: Nye sko

Under 85 kg: Frisørtime med hodebunnsmassasje, hårkur, you name it

Under 80 kg: Splitter nytt undertøy!

75 kg: NY TATOVERING!

Lurt å ha en gulrot å strekke seg mot.Og man fortjener belønning for det slitet man legger ned i trening og kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...